Sleepwalker
Elsker forumet
Hvem inviterer man til babyshower? Venner? Familie? Bare jenter? :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gubben her påpekte faktisk det her om dagen og lurte på hvorfor "alltid" kun var for vordende mødre.Jeg ville invitert foreldre, søsken, de nærmeste venninnene (gjerne de som skal være faddere også), den kommende pappaen, foreldre og søsken av han også.
Men i de jeg har vært i har det stort sett bare vært venninner av den kommende mammaen, og den kommende pappaen har ikke vært involvert i det hele tatt.
Jeg lurer også på akkurat det.Gubben her påpekte faktisk det her om dagen og lurte på hvorfor "alltid" kun var for vordende mødre.
Helt enig. Vi var innpå det i vennegjengen her og de som arrangerte mitt babyshower da jeg gikk med eldste synes det ikke passet seg for menn i babyshower fordi deres menn (spesielt hun ene som har veldig sterke meninger) ikke ville trives med bare babysnakk. Men tenker det er da like mye mannen sin baby som den vordende moren.Jeg lurer også på akkurat det.
Helt enig. Vi var innpå det i vennegjengen her og de som arrangerte mitt babyshower da jeg gikk med eldste synes det ikke passet seg for menn i babyshower fordi deres menn (spesielt hun ene som har veldig sterke meninger) ikke ville trives med bare babysnakk. Men tenker det er da like mye mannen sin baby som den vordende moren.
Helt sant. Her hadde nok moren min f.eks satt pris på å komme og har også noen venner utenfor vennegjengen om arrangerte det som hadde satt pris på å bli invitert. Var ikke mye babysnakk vi hadde. De visste det meste som når termin var, kjønn, hvordan formen var osv. Så pratet om alt annetMan trenger jo ikke bare snakke om babyer, tenker jeg da. Og selv om jeg er høygravid nå, vil jeg faktisk ikke snakke om babyer hele tiden. Så nå for tiden snakker jeg bare med de vennene mine som ikke er opptatt av at jeg er gravid, men heller er opptatt av at jeg er meg
Jeg tror at min mann ville følt seg ekskludert hvis noen hadde arrangert baby shower for meg uten å invitere han. For ikke å snakke om hva svigermor og søstrene hans ville følt!
Dessuten er det jo ikke de som arrangerer som bestemmer hvem som kommer til å trives i selskapet. De må jo tenke på den de arrangerer for, det er jo de menneskene som skal trives
Litt som med utdrikningslag: Som forlover inviterer man jo vennene til den som skal drikkes ut, ikke vennene til forloveren!
Såå koselig da!Kusinen min arrangerte babyshower for meg.
Der var bla samboer, storebror, mamma, tante, venninner, søskenbarn og noen venner av samboer![]()