Babyshower

Miaena

Forelsket i forumet
Mulig jeg har blitt skikkelig hormonell her nå på slutten, og har lite å gjøre :p men jeg skulle ønske jeg også fikk babyshower :)

Flere som tenker slik?
Kansje egoistisk å tenke slik, men måtte lufte hode litt :D

Hadde samme tanker :p ville ha det, samtidig ikke. Men innerst inne hadde det vært gøy. :p nå er mi fem uker så lite aktuelt. Men mine venninner gikk rundt siden februar å sa de skulle ordne (ikke heelt skjønt at slik skulle være en overraskelse tydeligvis:p) synes dt var enda mer skuffende at de aldri orka komme og fikse det likevel når de først hadde sagt det i månedsvis :p

Har vært veldig imot babyshowere, men innerst inne visste jeg at jeg hadde blitt glad for det om :)

Plutselig når jeg minst venta det, troppet venninnene mine opp til hytta vår med babyshower. Ble både paff, rørt og glad gitt!! :D

Vi har en policy i venninnegjengen på å ikke ha det. Ig det synes jeg er helt greit. Har en venninne som mistet to uker før termin- og da var det tungt å ha hatt babyshower allerede. Så her feirer vi heller når bebisene er kommet til verden. :)

Hadde samme tanker :p ville ha det, samtidig ikke. Men innerst inne hadde det vært gøy. :p nå er mi fem uker så lite aktuelt. Men mine venninner gikk rundt siden februar å sa de skulle ordne (ikke heelt skjønt at slik skulle være en overraskelse tydeligvis:p) synes dt var enda mer skuffende at de aldri orka komme og fikse det likevel når de først hadde sagt det i månedsvis :p
Hadde jeg fått beskjed om det hadde jeg blitt veldig skuffet når det ikke vart..

Jeg har hatt og veldig glad for det :)
Hadde nok blitt skuffet om det ikke hadde blitt, så skjønner dei godt.

Eg ville ikkje ha, å eg sa det til alle venner og søstrene mine at eg ikkje ville fordi eg ikkje liker å feire ting ( feirer aldri bursdagen min), liker ikkje oppmerksomheten å det at alle sitter å ser på meg, men fikk det alikevell! -.-
Var koslig og kjekt (spesielt siden en vennine som jeg ikke har sitt siden desember kom) men jeg vet at blir jeg gravid igjen så skal jeg ver mer tydlig på at eg ikkje vill ha! :-)

Jeg blei overraska av flere venninner og søstra mi. Det var kjempe hyggelig, spesielt at flere som bor langt unna også kom ☺

Hadde jeg fått beskjed om det hadde jeg blitt veldig skuffet når det ikke vart..

Ble det der og da, men skjønte vel fort at det kom til å bli sånn da tiden bare gikk og termin nærmet seg og de ikke var i byen :p

Vi har en policy i venninnegjengen på å ikke ha det. Ig det synes jeg er helt greit. Har en venninne som mistet to uker før termin- og da var det tungt å ha hatt babyshower allerede. Så her feirer vi heller når bebisene er kommet til verden. :)

Er så enig! Babyene bør feires når de er født.
Jeg har også opplevd å miste sent, og deltar aldri i babyshowere, og har sagt at jeg ikke ønsker det selv.
Det finnes en amerikansk tradisjon som kalles "sip and see" som de nybakte foreldrene arrangerer; mye mer fornuftig, synes jeg. Google har mye info om denne typen feiring :-)

Mulig jeg har blitt skikkelig hormonell her nå på slutten, og har lite å gjøre :p men jeg skulle ønske jeg også fikk babyshower :)

Flere som tenker slik?
Kansje egoistisk å tenke slik, men måtte lufte hode litt :D

Jeg har og tenkt på det... Mulig noe egoistisk, men etter å ha arrangert og vært med på til 3 gode venner (som alle tre er fra samme omg.krets) på to år, så skulle jeg jo ønske at de ordnet noe til meg. To uker til termin nå, så kan jo fortsatt bli - men ser ikke helt når det skulle vært. Vet jo hvilke planer de har i helgen, og neste...

Jeg har og tenkt på det... Mulig noe egoistisk, men etter å ha arrangert og vært med på til 3 gode venner (som alle tre er fra samme omg.krets) på to år, så skulle jeg jo ønske at de ordnet noe til meg. To uker til termin nå, så kan jo fortsatt bli - men ser ikke helt når det skulle vært. Vet jo hvilke planer de har i helgen, og neste...

Skjønner deg godt. Synes ikke det er så egoistisk men helt normalt å føle det slik :).

Skjønner deg godt. Synes ikke det er så egoistisk men helt normalt å føle det slik :).

Jeg fikk allikevel. På søndag stod det en gjeng fine jenter på trappa mi med mat og bleiekake og ballonger og alt. Så at hun ene skulle komme på besøk til meg var jo bare et påskudd for å holde meg hjemme
(Begynte vel egentlig å lukte lunta tidligere i uka, da sambo plutselig tok initiativ til husvask, og det plutselig kom noen merkelige telefonsamtaler med rare spørsmål )

Jeg fikk allikevel. På søndag stod det en gjeng fine jenter på trappa mi med mat og bleiekake og ballonger og alt. Så at hun ene skulle komme på besøk til meg var jo bare et påskudd for å holde meg hjemme
(Begynte vel egentlig å lukte lunta tidligere i uka, da sambo plutselig tok initiativ til husvask, og det plutselig kom noen merkelige telefonsamtaler med rare spørsmål )
Så kjekt :)
Bra at de rakk det da ;)

Så koselig da :D du fortjener det :)

Back
Topp