Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg fått beskjed om det hadde jeg blitt veldig skuffet når det ikke vart..Hadde samme tankerville ha det, samtidig ikke. Men innerst inne hadde det vært gøy.
nå er mi fem uker så lite aktuelt. Men mine venninner gikk rundt siden februar å sa de skulle ordne (ikke heelt skjønt at slik skulle være en overraskelse tydeligvis
) synes dt var enda mer skuffende at de aldri orka komme og fikse det likevel når de først hadde sagt det i månedsvis
![]()
Hadde jeg fått beskjed om det hadde jeg blitt veldig skuffet når det ikke vart..
Vi har en policy i venninnegjengen på å ikke ha det. Ig det synes jeg er helt greit. Har en venninne som mistet to uker før termin- og da var det tungt å ha hatt babyshower allerede. Så her feirer vi heller når bebisene er kommet til verden.![]()
Mulig jeg har blitt skikkelig hormonell her nå på slutten, og har lite å gjøremen jeg skulle ønske jeg også fikk babyshower
![]()
Flere som tenker slik?
Kansje egoistisk å tenke slik, men måtte lufte hode litt![]()
Jeg har og tenkt på det... Mulig noe egoistisk, men etter å ha arrangert og vært med på til 3 gode venner (som alle tre er fra samme omg.krets) på to år, så skulle jeg jo ønske at de ordnet noe til meg. To uker til termin nå, så kan jo fortsatt bli - men ser ikke helt når det skulle vært. Vet jo hvilke planer de har i helgen, og neste...
Skjønner deg godt. Synes ikke det er så egoistisk men helt normalt å føle det slik.
Så kjektJeg fikk allikevel. På søndag stod det en gjeng fine jenter på trappa mi med mat og bleiekake og ballonger og alt. Så at hun ene skulle komme på besøk til meg var jo bare et påskudd for å holde meg hjemme
(Begynte vel egentlig å lukte lunta tidligere i uka, da sambo plutselig tok initiativ til husvask, og det plutselig kom noen merkelige telefonsamtaler med rare spørsmål )
Så kjekt
Bra at de rakk det da![]()
Jeg fikk allikevel. På søndag stod det en gjeng fine jenter på trappa mi med mat og bleiekake og ballonger og alt. Så at hun ene skulle komme på besøk til meg var jo bare et påskudd for å holde meg hjemme
(Begynte vel egentlig å lukte lunta tidligere i uka, da sambo plutselig tok initiativ til husvask, og det plutselig kom noen merkelige telefonsamtaler med rare spørsmål )