Babyshower

Hadde sist, men aner ikke nå :-P Ble lurt trill rundt sist, så blir det denne gangen også vet jeg det neppe før det skjer

Hadde sist men forventer ikke noe nå :-) har ikke kontakt med noen, har ei venninne og noen få i familien :-) håper egentlig ikke på noe særlig barsel besøk heller (ihvertfall ikke på sykehuset)! Kan gjerne vente et par uker denne gangen :-P
Får de lov å komme på sykehuset da? Syns folk her var ganske flinke til å ikke komme for tidlig:) alle spurte iallfall på forhånd og da kunne vi si nei om det passet dårlig eller vi var slitne

Får de lov å komme på sykehuset da? Syns folk her var ganske flinke til å ikke komme for tidlig:) alle spurte iallfall på forhånd og da kunne vi si nei om det passet dårlig eller vi var slitne

Tror jeg skal dra hjem ganske så tidlig så tror ikke noen egentlig får vite at han er født før jeg allerede er kommet hjem :-P Gidder ikke være mutters alene på sykehuset på dobbeltrom med noen jeg ikke kjenner så :-)

Tror jeg skal dra hjem ganske så tidlig så tror ikke noen egentlig får vite at han er født før jeg allerede er kommet hjem :-P Gidder ikke være mutters alene på sykehuset på dobbeltrom med noen jeg ikke kjenner så :-)
Nei kan bli litt stusselig på sykehuset. Men vi fikk ikke lov å reise hjem før etter nesten en uke. Fikk besøk av besteforeldre da, pluss noen få til:) også hadde jeg bare dobbeltrom en av nettene, likte der ikke spesielt godt nei:P

Jeg vil ikke ha surprise, og har avtalt med svigermor å ta det på bursdagen min (11.september) da er jeg akkurat 30 uker på vei :)

Back
Topp