Babyshower

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Har dere noen venninner eller familie som skal arrangere babyshower for dere? Eller kanskje de skal overraske dere? Jeg vet at mine venninner skal overraske meg, og har egentlig sagt at jeg ikke vil ha surprise, men jeg fikk visst ikke velge. Så jeg har bare godtatt det nå, også sendte jeg like greit en liste over hva vi trenger til en av mine beste venninner(regner med hun er med å planlegge) slik at gjestene vet hva de skal kjøpe.

Nå går jeg bare å gruer meg til å bli overrasket... Hater sånt! Men det er jo veldig fint at de har lyst til å gjøre det for meg :)

Har dere noen venninner eller familie som skal arrangere babyshower for dere? Eller kanskje de skal overraske dere? Jeg vet at mine venninner skal overraske meg, og har egentlig sagt at jeg ikke vil ha surprise, men jeg fikk visst ikke velge. Så jeg har bare godtatt det nå, også sendte jeg like greit en liste over hva vi trenger til en av mine beste venninner(regner med hun er med å planlegge) slik at gjestene vet hva de skal kjøpe.

Nå går jeg bare å gruer meg til å bli overrasket... Hater sånt! Men det er jo veldig fint at de har lyst til å gjøre det for meg :)

Eg heller vil ikkje ha surprise, men trur ikkje det er noko valg eg får..;) Men er litt i tvil med om dei inviterer alle eg vil skal komme..:) Har litt ulike venner å slikt..:/

Eg heller vil ikkje ha surprise, men trur ikkje det er noko valg eg får..;) Men er litt i tvil med om dei inviterer alle eg vil skal komme..:) Har litt ulike venner å slikt..:/
Jeg sendte gjesteliste også. Slik at ingen blir glemt, da jeg har flere venninner som ikke henger sammen. Syns det er helt innafor å sende gjesteliste og ønskeliste :)

Nå har jeg mine venninner på østlandet siden vi flyttet til Vestlandet i fjor sommer.
Tenker at det er like greit da jeg ikke helt ser poenget med babyshower :p

Syns det er hyggeligere og få besøk når babyen er født :)

Har vært i babyshower til ett par venninner og det var helt ok altså.

Tror nok ikke det blir babyshower. Har ikke vært vant med det:)

Nå har jeg mine venninner på østlandet siden vi flyttet til Vestlandet i fjor sommer.
Tenker at det er like greit da jeg ikke helt ser poenget med babyshower :p

Syns det er hyggeligere og få besøk når babyen er født :)

Har vært i babyshower til ett par venninner og det var helt ok altså.
Godt det ikke bare er meg som tenker det :)
Får mange rare blikk når jeg sier det. For all del det er en koselig ting men jeg syntes det er mye mer kos med baby besøk :)

Babyshower er vel en til Amerikans ting handelsnæringa i Norge har kopiert.:)
Ikke vært vant til det så tror ikke det blir noe sånt her.
Besøk etter fødsel håper jeg på.:) og da er det jo koselig med en liten gave til babyen.:)

Rimelig overbevist om at det blir babyshower her ja. Er den første av de nærmeste jentene som får, så jeg tror de gleder seg veldig! Synes babyshower er både stas og koselig. Vært i et par før, og det gjør meg ingenting at det nå har blitt mer vanlig i Norge.

Jeg aner ikke om det blir noe overraskelse her, men jeg er ikke så veldig stor fan av babyshower. Jeg liker mye bedre barsel besøk :-)

Blir ikke her - litt fordi venninnene mine er spredt verden over, mest fordi ingen av oss er helt på det konseptet ^-^

Aner jeg ingenting om.
Sist ble jeg overrasket med det, og da trodde jeg ikke det og ble paff:P
Ikke sikkert de gidder å styre igjen da...er tross alt ikke så lenge siden sist heller:P

Tror nok ikke det nei, og det er absolutt ikke noe jeg forventer uansett. Har veldig spredte venner, og bor på en plass alle flytter fra så er ikke mange igjen her som jeg var mye med før. Har ikke så mange nære lenger, men har mange gode venner fordet da:) syns det er en fin ting å gjøre for noen man er glad i da:)

Venninne kommer da vel på babybesøk selvom man får babyshower?:-) syntes det er en veldig koselig ting å gjøre for den gravide. Handler jo ikke bare om det å være "midtpunkt" men å samles alle sammen før babyen kommer og ha en koselig "jentestund" der baby er temaet. Jeg for min del håper jeg får babyshower.

Mine venner har allerede arra gert babyshower til meg :p ble tidlig, så jeg ble enda mer overrasket.. dette litt for at min søster tydeligvis hadde veldig lyst til å være med, men bor 10 timer unna. Så de fikk ordnet det når hun var hjemme nå i sommer ☺

Jeg ble overrasket med det forrige svangerskap, veldig koselig! :) Men denne gangen regner jeg ikke med det blir noe..

Jeg skal ikke ha det. Jeg er vant med å dra på besøk og gi gaver når babyen er kommet, og vil gjøre det på den måten selv også.

Hadde sist men forventer ikke noe nå :-) har ikke kontakt med noen, har ei venninne og noen få i familien :-) håper egentlig ikke på noe særlig barsel besøk heller (ihvertfall ikke på sykehuset)! Kan gjerne vente et par uker denne gangen :-P

Back
Topp