Babyshower

NoClue

Forelsket i forumet
Dette er jo en trend som har vokst seg stor i Norge og som er mer og mer vanlig. Men hva med oss som føder for tredje gang? Er det feil av meg å håpe att vennindene mine som jeg har hatt de siste 3 årene (sist jeg var gravid hadde jeg ingen venninner) lager en liten babyshower til meg? Er jo lov å håpe ;-)

Er jo koselig å bli satt litt stas på når man er gravid da, så skjønner at du gjerne vil det:) men om du skjønner at det ikke er noe de pleier å gjøre for hvert barn, kan jo du arrangere venninne-kveld før fødsel med god mat og dessert, gjerne ute eller hos en av de hvis du ikke orker ha det hjemme da ;)

Jeg er ganske sikker på at mine venninner kommer til å gjøre det. Flere av dem var ikke med i 2010 så de kommer sikkert til å finne på no sprell.

Jeg vet det ikke blir noe til meg ;) har de samme vennene som alltid og ingen har noen gang arrangert noe for meg heller ;) er ikke helt vane i min gjeng

Ingen av mine venninner har hatt, jeg har aldri hatt, håper jeg slipper denne gangen også.

Jeg har vært på babyshower en gang og arrangert en gang. Veldig koselig, og ikke så gave-fokusert. Jeg arrangerte fordi ei gravid venninne av meg sa hun var litt lei seg for hun trodde hun ikke fikk noen babyshower. Da spurte jeg hvem hun ville ha med og stelte i stand :) Det er jo veldig trist hvis man har lyst på men ikke får.. Vil anbefale deg å snakke med venninnene dine om det. De er jo ingen tankelesere ;)

Det er ikke selve "shower" delen jeg vil ha, mest det att vennindene mine kommer sammen og kan feire att den lille er i magen min med god mat og litt slarving :-) er ikke så ofte vi finner på noe sammen på kveldstid så hadde vært så gøy om de kom på å gjør det :-)

Hadde vært super koselig. Men har ikke så mange venninner og ingen av de kjenner hverandre igjen. Så blir vel ikke noe her

Vet mine venninner kommer til og arrangere, har en annen venninne som har termin en uke før, så tipper de slår de sammen slik vi får ilag! Har veldig mange av de samme vennene, så inviterer de nok litt utenom de vi har felles :)

Vi har alltid babyshower for hverandre:) Men har faktisk hørt om jenter som inviterer til det selv også. De fleste syns jo det er kjempekoselig.

Har aldri vært i, er ikke vanlig i noen omgangskretser jeg har. Men er jo hyggelig å gjøre en slik samling istedet for barselsgaver etter fødselen, om man er i form til det :)

Mulig jeg er litt sær...men jeg vil ikke "feire" at jeg skal ha barn før han/hun ligger i armene mine. Misforstå meg rett: jeg er veldig glad for at jeg er gravid og gleder meg... Men tenker at dersom man skulle miste babyen før fødsel og så har man fått masse gaver til den lille... Dessuten syns jeg det er koselig med besøk etter fødsel :)

Mulig jeg er litt sær...men jeg vil ikke "feire" at jeg skal ha barn før han/hun ligger i armene mine. Misforstå meg rett: jeg er veldig glad for at jeg er gravid og gleder meg... Men tenker at dersom man skulle miste babyen før fødsel og så har man fått masse gaver til den lille... Dessuten syns jeg det er koselig med besøk etter fødsel :)

Er forsåvidt enig at det er dumt om noe skjer, men syns likevel det er dumt å ikke feire fordi det kan være en liten sjanse for at det ikke går bra.. Liker tanken på at venninner vil feire mor litt før babyen kommer :) men ja, er også utrolig koslig med barselbesøk ;)

Er ikke vanlig i min omgangskrets så det tror jeg ikke. Har vært i et shower og det arrangerte og inviterte hun til selv. Synst der var litt sært jeg da men:rolleyes:

Back
Topp