Babyshower

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Kunne hatt babyshower sammen vi som bor i nærheten av hverandre. Så kunne vi fått en ting hver og blitt kjent. :)

Det hadde vært kjempekoselig. :) Jeg er i litt samme situasjon som deg, har ikke nok venninner til at det blir noen babyshower på meg. For så vidt helt ok, siden jeg ikke er spesielt avhengig av å ha venninner (har kamerater i fleng), men det hadde jo vært litt koselig. :)

Hvor i landet bor du?

Det hadde vært kjempekoselig. :) Jeg er i litt samme situasjon som deg, har ikke nok venninner til at det blir noen babyshower på meg. For så vidt helt ok, siden jeg ikke er spesielt avhengig av å ha venninner (har kamerater i fleng), men det hadde jo vært litt koselig. :)

Hvor i landet bor du?
Jeg bor et lite stykke utenfor Oslo. Hva med deg? :)

Toget til Drammen går tre minutter utenfor der jeg bor. :) Er du sentrumsnær eller? :)

Nei, ikkje så veldig egentleg. Bur i Hyggen/Røyken, men er jo enkelt å komme seg frå A til å :)

Nei, ikkje så veldig egentleg. Bur i Hyggen/Røyken, men er jo enkelt å komme seg frå A til å :)
Å ja. :) Ja, det er ikke så gal reisevei bort til Røyken fra denne siden av Oslo. :)

• Liker
Reactions: EJ
Å ja. :) Ja, det er ikke så gal reisevei bort til Røyken fra denne siden av Oslo. :)

Er ikkje det :) Det har vel blitt snakka om eit lite treff for dei som har mulighet i nærheten av Oslo :)

Er ikkje det :) Det har vel blitt snakka om eit lite treff for dei som har mulighet i nærheten av Oslo :)
Blander meg her, siden jeg bor i Oslo :D håper det blir ett treff et sted. Jeg vil prøve å få med meg det :)

Blander meg her, siden jeg bor i Oslo :D håper det blir ett treff et sted. Jeg vil prøve å få med meg det :)
Det hadde vært koselig. :) Kunne definitivt tenkte meg å bli med på et treff for oss jentene fra Oslo-området. :)

Jeg ønsker ikke babyshower. Jeg har for mye venner som ikke kjenNer hverandre, så det ville vært umulig for noen å arrangere dette og fått med alle jeg ville hatt der. Ikke fordi det er så mange egentlig, men fordi ingen vet hvem hverandre er dessuten er det ikke så viktig. Barn nr 3 nå og aldri hatt babyshower. Det er vel egentlig en engelsk Tradisjon?

Jeg ønsker ikke babyshower. Jeg har for mye venner som ikke kjenNer hverandre, så det ville vært umulig for noen å arrangere dette og fått med alle jeg ville hatt der. Ikke fordi det er så mange egentlig, men fordi ingen vet hvem hverandre er dessuten er det ikke så viktig. Barn nr 3 nå og aldri hatt babyshower. Det er vel egentlig en engelsk Tradisjon?
Jeg vurdere å ordne selv fordi jeg har så mange venner som ikke kjenner hverandre

I USA er det jo vanlig å ordne dette selv, faktisk. Sett mye på 16 & pregnant på MTV :P

Jeg fikk babyshower av mine flotte venninner til storebror. Det er veldig koselig med lunsj og siste samling før baby kommer. Jeg tror ikke det blir holdt noe for lillebror, og forventer heller ikke. Merker at det ikke er like mye oppmerksomhet rundt lillebror som det var rundt storebror. Er vel vanlig det når de fleste har fått barn selv.

Personlig er jeg litt i tvil hva jeg synes om denne amerikanske tradisjonen. Helt ærlig ville jeg heller ha foretrukket å fått arrangert et babyshower når babyen er trygt ute. Det er mye som kan skje både de siste ukene og under fødselen, og veldig kjedelig å sitte igjen med masse gaver dersom det skulle ha gått galt. Derfor hadde det vært bedre å hatt det etter fødsel, slik som i gamle dager da gjestene kom med litt mat og sånn, så kunne man ha hygget seg sammen og flere fått sett den lille..

Back
Topp