Kunne hatt babyshower sammen vi som bor i nærheten av hverandre. Så kunne vi fått en ting hver og blitt kjent.![]()
Det hadde vært kjempekoselig.
Hvor i landet bor du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne hatt babyshower sammen vi som bor i nærheten av hverandre. Så kunne vi fått en ting hver og blitt kjent.![]()
Jeg bor et lite stykke utenfor Oslo. Hva med deg?Det hadde vært kjempekoselig.Jeg er i litt samme situasjon som deg, har ikke nok venninner til at det blir noen babyshower på meg. For så vidt helt ok, siden jeg ikke er spesielt avhengig av å ha venninner (har kamerater i fleng), men det hadde jo vært litt koselig.
Hvor i landet bor du?
Jeg bor et lite stykke utenfor Oslo. Hva med deg?![]()
Jeg bor et lite stykke utenfor Oslo. Hva med deg?![]()
Dumt... :-( Men kanskje det går an å finne noen andre fra Hordaland som du kan gjøre noe lignende med?Så typisk... Jeg bor i Rogaland.![]()
Jeg bor på Lillestrøm-siden av Oslo.På Lillestrøm eller Drammen sia?
Toget til Drammen går tre minutter utenfor der jeg bor.Eg bur på den andre sia![]()
Toget til Drammen går tre minutter utenfor der jeg bor.Er du sentrumsnær eller?
![]()
Å ja.Nei, ikkje så veldig egentleg. Bur i Hyggen/Røyken, men er jo enkelt å komme seg frå A til å![]()
Å ja.Ja, det er ikke så gal reisevei bort til Røyken fra denne siden av Oslo.
![]()
Å ja.Ja, det er ikke så gal reisevei bort til Røyken fra denne siden av Oslo.
![]()
Blander meg her, siden jeg bor i OsloEr ikkje detDet har vel blitt snakka om eit lite treff for dei som har mulighet i nærheten av Oslo
![]()
Det hadde vært koselig.Blander meg her, siden jeg bor i Oslohåper det blir ett treff et sted. Jeg vil prøve å få med meg det
![]()
Jeg vurdere å ordne selv fordi jeg har så mange venner som ikke kjenner hverandreJeg ønsker ikke babyshower. Jeg har for mye venner som ikke kjenNer hverandre, så det ville vært umulig for noen å arrangere dette og fått med alle jeg ville hatt der. Ikke fordi det er så mange egentlig, men fordi ingen vet hvem hverandre er dessuten er det ikke så viktig. Barn nr 3 nå og aldri hatt babyshower. Det er vel egentlig en engelsk Tradisjon?
Jeg vurdere å ordne selv fordi jeg har så mange venner som ikke kjenner hverandre
Vet flere som har ordnet slikt selv eller hva syns duDet er nok veldig lurt dersom du ønsker en slik markering
Vet flere som har ordnet slikt selv eller hva syns du