Babyshower

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har det blitt arrangert babyshower for deg?

og hva synes du om den tradisjonen?

Nei, og det kommer nok ikke til å skje heller. Hadde syntes det var koselig, men jeg har ikke nok venner, rett og slett. ;)

Nei og jeg tror ikke det kommer til og skje, alle minne venner har veldig mye som skjer fremover så jeg tviler på at alle har ledig til samme tidspunkt til og få det til.. Men hadde vært koselig:)

Forventer det ikke, men kan jo skje. Ennå "lenge" til termin :P

Vi pleier vel stort sett å arrangere for hverandre i vennegjengen, men har ikke vært helt konsekvent :) Kjekt hvis de gjør det, men blir ikke lei meg hvis de ikke gør det :)

Her har det vært mye flytting tidligere, så vennene er spredt.. blir ikke no her heller :) men det hadde vært utrolig koselig dersom det hadde vært naturlig :)

Fikk babyshower da jeg ventet storebror. Men ser ikke for meg at det skjer denne gang. Hadde plutselig bare 3-4 venner igjen når storebror var født.

Men er ikke så farlig om det blir babyshower eller ei. Ikke noe jeg går å tenker på :)

Nei det kommer ikke til å skje..
Men jeg hadde elsket det, syntes det virker kjempe kos...

Fekk med nr 1 og det var kjempe kjekt :D Trur ikkje det blir noko denna gongen, men tenker eg inviterer venner på litt mat når det nærmar seg. Som eit "siste" måltid før det blir veldig travelt ;) :P

tror nok ikke det skjer selv om jeg har arrangert tre stykker. men de tre har jo fått babyene sine og har mye å fære med fremover. men er det noen som gjør det hadde det vært hyggelig. :)

Ja! Jeg bor i utlandet, og ble overrasket med babyshower av 5 venninner i Norge da jeg var der forrige uke. Det var totalt uventet for meg! Men kjempekoselig!! Fikk bleiekake og noen gaver, det var deilig mat, og MASSE god venninneprat.
Har ikke ett sekund tenkt tanken at jeg skulle få babyshower, så det tok lang tid før det gikk opp for meg at overraskelsen var for MEG OG PRINSESSE! :)

Kunne hatt babyshower sammen vi som bor i nærheten av hverandre. Så kunne vi fått en ting hver og blitt kjent. :)

Ei venninne har sagt hu skal ordne no, son skal bli en overraskelse, men jeg tviler og har ikke no forventning til at det heller :-)

Og er jo en tradisjon som jeg ikke et vandt til, men jøss, masse gaver sier en ikke nri til ;-)

Har ikke blitt arrangert for meg enda i hvertfall. Syns det er en koselig tradisjon :)
Jeg blir ikke skuffet om det ikke arrangeres en babyshower for meg, men blir jo selvfølgelig veldig glad om de gjør det :)

Har ikke blitt arrangert for meg enda i hvertfall. Syns det er en koselig tradisjon :)
Jeg blir ikke skuffet om det ikke arrangeres en babyshower for meg, men blir jo selvfølgelig veldig glad om de gjør det :)

Skulle ønska eg budde nær deg! Hadde garantert arrangert BS til deg!

Liker ikke den tradisjonen. Synes det holder å feire livet når babyen har kommet ut og lever med oss. Er nok litt gammeldags der. I min venninnegjeng har vi aldri hatt babyshower. Synes det blir for voldsomt, for amerikansk og forbruker-fokusert.

Back
Topp