Babyshower - hadde du det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Nei, men syns det er litt for spesielt uansett...

Ville i utgangspkt ha sagt nei. Dette har ikke vært praktisert i min venninnegjeng og har følelsen av at det er noe nytt som de som er yngre driver med.

Men vips - så sto jeg der med haka på knærne til fullpyntet hus på lørdag :) Kjempekoselig!! og jeg er kjempeheldig!!! Helt magisk dag! :) Men litt av poenget er at det var en overraskelse. Hadde aldri forventet eller gitt uttrykk for at dette måtte venninnene mine fikse for meg. Om noen hadde kommandert meg til å fikse babyshower hadde halve gleden ved det forsvunnet, tenker jeg.

Har ikke hatt og kommer ikke til å ha :p er så og si venneløs, og ikke beste kontakt med familien heller.

Venninna mi arrangerte med yngste. Med eldste var det såvidt blir populært.

Nei, det har jeg ikke hatt.

Ikke til noen av barna, men var ikke blitt inn enda da de eldste ble født.

Termin om 5 uker og tviler på at jeg får noe.
Er ikke i noe stor vennegjeng og har heller ikke noen nære venner.

Helt utrolig hvor mye, store og dyre ting enkelte får på sin babyshower :(

Nei, og det er helt greit ;-) ikke så veldig glad i slikt :-P

Jupp, svigerinna mi og vennegjengen stelte istan for meg :)

Jeg syns det kan være koselig med babyshower, men det tar litt av i blant. Syns det er unødvendig å bruke tusenvis av kroner på det. De som får babyshowergave av meg, får bare f. eks en blomst eller bamse når babyen blir født.

Mannen ordnet det sammen med bestevenninnen min :D

Nei. Hadde det verken i 2008 eller i 2014. Men føler ikke jeg har gått glipp av noe. :)

Nei hadde ikke det.

Jeg vle overrasket for en liten stund siden! ;) hadde ikke forventet meg noe indet heletatt,men ble grundig tatt på senga :D synes det var kjempe koselig... ❤

Back
Topp