Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ble overraska med to forrige gang en med de "gamle venninne" mine der jeg er i fra og en med familie og slekt til kjæresten min. Ble helt sjokkert! Svigers hadde like så godt handla skygge hadde på "lyst på" lista mi
Nei var ikke vanlig når jeg gikk gravid! Men helt ærlig, skulle jeg hatt barn nå, så ville jeg ikke hatt det hadde nesten blitt skuffet om jeg fikk tenker det må være mye koseligere og få besøk og gaver ETTER at babyen er født! også synes jeg det er skummelt og skulle sitte med mye baby stæsj, dersom noe skulle gå galt
Jeg har ingen barn og er ikke gravid, men om jeg en dag blir det så håper jeg faktisk at jeg ikke får noe babyshower. Liker ikke sånn oppmerksomhet og ville følt meg skikkelig utilpass :-/
En kollega/venninna av meg skal holde babyshower til meg i november, vi planlegger nå blir vel mye rosa, kaker og gaver synes det er veldig hyggelig da det blir kombinert avslutning/permisjon og babyshower for meg og jentene på jobben.. Setter pris på at de vil gjøre stas på meg og mini, og gi så fine gaver som jeg og sambo setter stor pris på
Nei, og er ikke helt min stil heller. Liker ikke den oppmerksomheten
Dessuten var energien min på bånn, så hadde vel ikke vært noe stas allikevel.
Veldig koselig med litt oppdelt besøk etter fødsel da