Babyshower - hadde du det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Nei har ikke hatt det med de andre, og tror ikke det blir denne gangen heller. Vil heller ha gaver når babyen er født.

Jeg sa klart i fra at jeg ikke ville ha det.
Ei venninne var i byen og vi og to til avtalte å møtes. Da hadde de med noen gaver og hadde laget kake. Men de inviterte ikke flere så det var greit :)

ikke førstegangen mrn nå denne gang ble jeg det så koselig :)

Ble overrasket på onsdag :) Utrolig gøy :) Trodde jeg skulle på strikkekveld med noen gamle kolleger, men de hadde bedt inn flere av kollegaene som fortsatt jobber med meg og fiksa babyshower :)

Nei, det var ikke vanlig den gangen jeg var gravid og det er fremdeles ikke vanlig i min venne- og omgangskrets. Fikk mye fint etter fødselen og hadde ikke noe ønske om babyshower ettersom jeg ikke liker å være i fokus ;).

Min mor og svigermor arrangerte babyshower for meg. Jeg var ikke helt i form den dagen, trodde jeg skulle ut å spise med svigers. Hadde lyst ti å bli hjemme men pyntet meg selv om. Så fikk jeg spørsmål om jeg skulle invitere mine foreldre og. Jeg hadde ikke gjort det. Så maste hun å jeg måtte jo spørre. De ville at vi skulle kjøre sammen. Går ned til dem. Står masse biler utenfor, men jeg var ikke i form så tenkte ikke over det. Så var det babyshower inne. Fine gaver, veldig artig. Formen ble bedre utover kvelden. Var mest familiemedlemmer og et par venner.
Syntes det er koselig. Gjøre noe kjekt sammen og få litt oppmerksomhet før ungen kommer. Når ungen kommer er besøk litt mer slit, man mangler krefter og veldig opptatt av at alt skal se ok ut.

Verdens dårligste! Sjelden utakknemlig, men var så dårlig at de like gjerne kunne blåst i det :/

Ja :) Ble overrasket igår - mine nærmeste veninner og mannen min som planla superbra! :D Var koselig med selskap!

Ja, fikk med begge! Men nå har tradisjonen nesten blitt litt slitsom. Vi er en venninnegjeng på 8, og det har blitt maaaange babyer de siste årene :p Vi fordeler planlegging og organisering, men stort sett alltid en som er gravid :D

Nei. Jeg hadde ikke venner da..

Men, skal ha babyshower for ei venninne nå i september! Gledes! : )

Nei, og ville ikke hatt det heller.

Har ikke hatt det med de to første, men er blitt litt inn her i det siste, så tipper jeg blir overraska denne gang! Føler jeg går i babyshower hver mnd! Vi er mange som venter baby i min vennegjeng... Ingen som vet om meg enda da:D men egentlig er jeg ikke sånn veldig fan av sånne nye skikker fra USA... Liker norske tradisjoner som barselbesøk og sengmat jeg;)

Back
Topp