Babyshower - hadde du det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Nei, blir ikke noe sånt her, heldigvis! Eneste "vennene" jeg har er to eldre søstre som jeg har relativt sporadisk og overfladisk kontakt med, og kompisene til gubben som jeg lager mat til på UFC-kvelder :D jeg har rett og slett ingen venninner som kan holde noe ;) Og det gjør meg ingenting, trives ikke med å være midtpunkt :)

Nei, jeg synes det er bedre å feire barnet når det er født.

Nei ble ikke no her, var et par venninner som hadde tenkt til å fikse, men plutselig ble de visst gravide og dårlige selv :p

Nei, og har egentlig ikke lyst på det heller.. Samtidig hadde det vært fint om jeg hadde hatt så god kontakt med vennene mine at de ville arrangert det for meg.. Men har for få venner og de er for spredt...

Nei. Ikke forventet det og heller ikke kjempe fan av det ;)

Ja jeg ble overrasket med babyshower av en gjeng flotte venninner! Jeg liker ikke slik oppmerksomhet egentlig, men det var virkelig gøy likevell! Det ble en lang koselig kveld med tapas, kaker og gaver. :)

Nei ikke på noen av de. Syns det har vært hyggeligste med besøk etterpå jeg:)

Hadde ikke med førstemann. Så mistet vi i svangerskapet og derfor overrasket de meg med babyshower med lilebror. Det var veldig følelsesladd for meg, rett fra besøk på kirkegården og inn i stua til venninna mi hvor mange gode venner og familie var samlet for å overraske meg. Skal si tårene spruta da. Utrolig koselig. Betyr ikke at det ikke har vært feriring etter at lillebror kom til verden. Alle kom på besøk for å hilse på selvfølgelig og gavene til babyshower behøver ikke å være dyre. En liten ting fra hver er mer enn nok, og det er jo ikke gavene som er viktige, men det at man samles som venner og har en anledning til å se hverandre i hverdagen og feire babyen i magen :-)

Hadde de tre nærmeste venninnene innom med gaver og kake :)

Ja :) Ble fullstendig overrasket av søsteren min og noen venninner :D Har selv arrangert babyshower for en venninne tidligere. :)
ImageUploadedByBV Forum1439408834.132827.jpg
ImageUploadedByBV Forum1439408847.584738.jpg
ImageUploadedByBV Forum1439408860.204518.jpg

Nei, har aldri hatt, og aldri hatt lyst på heller. Har faktisk aldri kjent noen som har hatt det heller, det er ikke vanlig her.

Jeg fikk det da jeg gikk gravid med begge barna mine - en fantastisk jentegjeng som overrasket meg med mat, kaker og gaver. Vi hadde det veldig hyggelig, og selv om jeg fikk gavene, var det ikke noe stort styr rundt meg, som fikk meg til å føle meg forlegen. Alle kom også på besøk og feiret babyen da h*n ble født!! ❤️

Back
Topp