Babyshower, gave tips

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er blitt bett I babyshower, har ikke noe lyst til å gå, da jeg føler at dette er for meg meget komersielt, og en måte å få ting til baby. Når jeg er vant med å gi noe når man besøker mor og barn første gang. Så føler på en måte at jeg nå må gi to ganger og at det rett og slett er et kjøpe press.
Men må gå siden jeg er tanta til ho som skal ha unge.
Så hva kan jeg gi som er billig og ok til gutt og er noe man gir I babyshower?

Jeg har gitt gave I babyshower, og ikke ved første besøk I så fall:-) en av delene er nok!

En bok med nattahistorier
Eventyrbok
Strikke noe.
Babyprodukter fra weleda
Gyngedyr

Jeg skal ha babyshower selv og forventer ikke barselgaver I tillegg. Jeg syns det er kjekt med en shower siden folk gjerne har lyst til å gi noe til babyen og når man kan få det tidligere kan man lettere planlegge hva man trenger å kjøpe inn selv :)

Jeg synes babyshower er en koselig ting, men man trenger absolutt ikke å kjøpe noe når man kommer på barselbesøk i tillegg! Det blir enten eller :)
Men jeg synes det er litt rart med å arrangere sin egen babyshower. Det kommer ikke jeg til å gjøre... Da føler jeg at man inviterer for å få gaver til babyen.
Ser du har fått mange gode tips til gaver over her. Veldig kjekt for mammaen å få noe til seg selv å. En god krem, te, sjokolade, joggebukse... En babybok hvor man kan fylle inn ting om babyen etter hvert :)

Klart du må gå! Får heller sluke den biten som ikke liker konseptet, og møte for venninnen din :) Har gjort det selv, og det har alltid vært koselig, selvom jeg selv ikke ønsker noe shower for min egen del.
Har aldri gitt gave i etterkant i tillegg, så det trenger du ikke!

Synes det var en god idé det noen andre nevnte over her, å gi noe til mor. En god krem hadde jeg blitt glad for :)

Back
Topp