Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er en av de amerikanske tradisjonene jeg syntes er fine! Er mye tull i amerika, men ak denne tradisjon er jo bare så koseligÅh, det er så koseligfikk på onsdag jeg også!
Nei jeg syntes det er flott med denne tradisjonen, at man samler de aller nærmesteSå hyggelig dakoselig med en vennedag også, for er jo ikke alltid man får så mye tid til det med baby og barn
![]()
Vis vedlegget 123781 I dag ble jeg overrasket med babyshower! Kjempe koselighadde mine mistanker pga diverse om at det ble i helga, men ikke akkurat da
fikk masse fine pakker til både meg og lillemor i magen, og masse godt å spise
Vis vedlegget 123780
Jeg er ikke så veldig flink til å huske å ta bilder, så alle bildene er det svigermor som har tattbortsett fra bildet av gavene og bleiekaka på bordet sammen, det tok jeg etter at alle var dratt da jeg la ut takke oppdatering på fb
![]()
Så masse godt og fint!![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg ble kjempeoverrasket med babyshower for 2 uker sidenDet va super koselig og de hadde stelt det i stand så fint og det var masse god mat + at ei venninne hadde reist langt for å komme og overraske meg <3
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg ble kjempeoverrasket med babyshower for 2 uker sidenDet va super koselig og de hadde stelt det i stand så fint og det var masse god mat + at ei venninne hadde reist langt for å komme og overraske meg <3
Må se det såg bra gjennomført utveldig kjekt!
kjenner jeg blir litt misunnelig
![]()