Babyshower <3

Blir nok ikke noe showerhwr i gården. 29 dager til termin, og i løpet av den tiden skal to av barna feire bursdagen sin og 17.mai avvikles. Vi får feire mer når ungen er ute

Jeg ble overrasket med en superfin babyshower i starten av april ❤️ Visste at jeg kom til å få en babyshower, men hadde absolutt ikke forventet noe før i mai. Jeg har sikkert 12 babyshowere bak meg som jeg har planlagt for familie og venninner, så hadde egentlig blitt skikkelig skuffa om jeg ikke fikk noe selv :hilarious: Men jeg hadde ikke trodd at de skulle klare å overraske meg. Men det klarte de virkelig, og det var kjekt! :happy: ❤️

Søsteren min og bestevenninnen min ordnet for meg og det var så koselig ❤️ Jeg visste om det og fikk lov å ønske meg hvem de skulle invitere (veldig spredt vennegjeng), men ante ikke noe om hvor det skulle være eller opplegget. Veldig koselig å få det denne gangen, hadde det ikke med første :)

Jeg ble overrasket i dag med babyshower! Hadde ikke tenkt tanken i det hele tatt og ettersom farfar døde i går så var det i alle fall ikke i min villeste fantasi :shy:var så koselig og absurd på engang. Ble helt skjelven og rørt :Heartred

Jeg ble overrasket i dag med babyshower! Hadde ikke tenkt tanken i det hele tatt og ettersom farfar døde i går så var det i alle fall ikke i min villeste fantasi :shy:var så koselig og absurd på engang. Ble helt skjelven og rørt :Heartred
Jeg fikk også idag, veldig trivelig. Å uventet.
Utrolig hyggelig. :love7

Så koselig!! :love7:Heartred

I går ble jeg overrasket med babyshower! Så ikke den komme i det hele tatt. Trodde kanskje det var på søndag eller neste;) Har ganske lure venninner! :D 20 av mine nærmeste, masse kaker, utrolig flotte gaver og kjempegod mat :happy:
De hadde også pyntet til den store gullmedalje og laget en morsom quiz :D Alle gjestene fylte også ut lapper der de måtte gjette når babyen blir født, vekt, lengde, øyenfarge og hårfarge. I tillegg skulle de skrive hvilke egenskaper de tror han vil arve etter henholdsvis mor og far, samt komme med deres beste råd/tips. Utrolig koselig å lese gjennom da jeg kom hjem :Heartred

[/QUOTE]
Har hatt babyshower :) søsteren min ordnet, var med jentene/damene i familien og min bestevenninne. Spiste lunsj og kaker. Var lite og koselig. Akkurat sånn jeg håpte!
Skal ikke ha, og ikke hatt tid til det heller! Syns hele svangerskapet gått så fort med full jobb!

Ser den :) Er vel ikke like vanlig å få på nr. 2 :)

Blir spennende å se om det blir noe likevel da :D

Skulle på bursdag til ei venninne i går og i det jeg går inn ser jeg at der står jo 7 av mine venninner med blå ballonger og gaver. Såå koselig og så TOTALT uventet :D

Back
Topp