Babyshower <3

Har hatt babyshower :) søsteren min ordnet, var med jentene/damene i familien og min bestevenninne. Spiste lunsj og kaker. Var lite og koselig. Akkurat sånn jeg håpte!

Tja - er ikke så mange alternativer så tipper helgen 18./19. eller 25./26. mai. Førstkommende helg er det 30-årslag og babyshower til en annen venninne, og helgen etter er det utdrikningslag. Så er det de to helgene som er ledig før bryllupshelg. Og helgen etter det har jeg termin :D Skjer veldig mye i venninnegjengen min de neste ukene så er ikke så vanskelig å tenke seg til når det blir :p

Sånn det er her og, som gjør at det er lett å resonere seg frem til :p
Blir tett opp mot termin da! Kommer til å være 36+1 selv, og merker at det er seint nok det :p

Sånn det er her og, som gjør at det er lett å resonere seg frem til :p
Blir tett opp mot termin da! Kommer til å være 36+1 selv, og merker at det er seint nok det :p

Enig! Er 36+1 eller 37+1 i min. Av praktiske årsaker hadde det vært greit om det var litt før :P
Utrolig hyggelig blir det uansett og jeg gleder meg masse :D

Enig! Er 36+1 eller 37+1 i min. Av praktiske årsaker hadde det vært greit om det var litt før :p
Utrolig hyggelig blir det uansett og jeg gleder meg masse :D

Helt klart :joyful:

Tror ikke jeg får denne gangen, da blir jeg vertfall veldig overrasket. Ble det sist også. Men med nr 2 tror jeg ikke helt på det. He he.
Skal oppdatere her om jeg får.
Blir ikke skuffet om det ikke blir, så forventer ikke noe.

Så hyggelig! God ide å ha det litt tidlig - skjønner ikke helt hvorfor det må være så sent :p
Ja, det er nettopp det. Jeg visste jo ikke hvordan formen min ville være til nå. Så jeg sa til dem at jeg ønsket å ha det litt tidlig. Så mars passet jo perfekt, med tanke på størrelsen også :hilarious: Jeg ville ikke se ut som en strandet hval på alle bildene

Ja, det er nettopp det. Jeg visste jo ikke hvordan formen min ville være til nå. Så jeg sa til dem at jeg ønsket å ha det litt tidlig. Så mars passet jo perfekt, med tanke på størrelsen også :hilarious: Jeg ville ikke se ut som en strandet hval på alle bildene

Haha det er enda et godt poeng! Så et bilde av meg selv i går - skrekk og gru!:nailbiting::eek::sorry: Blir jo ikke noe mindre heller - og det er minst 3 uker til min babyshower :eek:

Hadde det med første. Var super koselig og ble veldig overrasket. Begge søstrene mine som bor utenlands og i annen by, hadde flydd inn for anledningen. Og alle mine venner var med.:) Tviler på at det blir noe denne gangen, og det er helt greit:) men viss noen skulle gjort noe hadde jeg blitt gla om noen kom innom med en gryterett eller noe, slik de gjorde det før i tiden etter fødsel:p

Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha. Men at jeg heller ønsker at de kommer etter at lille er født, og at vi lager tapas eller noe godt. Da får jeg ordnet slik at studievenninner får kommet også :happy:

Noen som har hatt? Planlagt selv? Vet at du blir overrasket snart? Ønsker ikke i babyshower?

Jeg er veldig spent! 99 % sikker på at det nærmer seg, men vet ingenting!

:smiley-bounce016

Tviler på at det blir noe da vi holder på å pusse opp. Med min føstefødt hadde de planlagt, men snuppa hadde det travelt med å komme. Derfor ble det ingen, bryr meg ikke sånn om det

Har såå lyst på babyshower, men tør ikke ha de største forhåpningene :dummy1: Bor langt unna der jeg kommer fra, og venninnene mine er litt spredt rundt omkring.

Dessuten er det eksamenstid og travelt for en del av dem, så vet ikke om de har mulighet rett og slett :wideyed:

Hadde blitt kjempeglad hvis noen av de tok turen, gaver trenger jeg ikke. Det er det å samles og skravle og nyte som er koselig <3 Hadde et fantastisk utdrikningslag, så hadde ikke gjort noe med en sånn dag igjen :)

Har såå lyst på babyshower, men tør ikke ha de største forhåpningene :dummy1: Bor langt unna der jeg kommer fra, og venninnene mine er litt spredt rundt omkring.

Dessuten er det eksamenstid og travelt for en del av dem, så vet ikke om de har mulighet rett og slett :wideyed:

Hadde blitt kjempeglad hvis noen av de tok turen, gaver trenger jeg ikke. Det er det å samles og skravle og nyte som er koselig <3 Hadde et fantastisk utdrikningslag, så hadde ikke gjort noe med en sånn dag igjen :)

Da håper jeg du får :happy: Kanskje nevne at du ønsker deg det til mannen din?

Jeg er helt enig - det hyggeligste med det er å samles og skravle, også synes jeg det er koselig å «markere» at jeg snart får barn. Det er jo veldig stort! Og for oss har det ikke bare vært enkelt å komme så langt :happy:
Gavene trenger vi ikke, men jeg må jo helt ærlig innrømme at jeg elsker gaver og synes det er veldig stas, men absolutt ikke derfor jeg har lyst på babyshower selv :p:D

Eg har sagt frå at eg ikkje ønsker babyshower. Det blir litt for mykje oppmerksomhet på ein gong for meg. Men alle er hjertelig inviterte etterpå:)

Jeg hadde på søndag. Ble skikkelig overrasket Plutselig sto damene i familien, venninder og kollegaer ute her. De hadde med til afternoon tea og det var såå koslig Hadde ingen anelse om det.

Hadde vært koselig. Men tror ikke jeg har noen som ville overasket med det desverre...

Back
Topp