Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja - er ikke så mange alternativer så tipper helgen 18./19. eller 25./26. mai. Førstkommende helg er det 30-årslag og babyshower til en annen venninne, og helgen etter er det utdrikningslag. Så er det de to helgene som er ledig før bryllupshelg. Og helgen etter det har jeg termin Skjer veldig mye i venninnegjengen min de neste ukene så er ikke så vanskelig å tenke seg til når det blir
Har hatt babyshower søsteren min ordnet, var med jentene/damene i familien og min bestevenninne. Spiste lunsj og kaker. Var lite og koselig. Akkurat sånn jeg håpte!
Sånn det er her og, som gjør at det er lett å resonere seg frem til
Blir tett opp mot termin da! Kommer til å være 36+1 selv, og merker at det er seint nok det
Enig! Er 36+1 eller 37+1 i min. Av praktiske årsaker hadde det vært greit om det var litt før
Utrolig hyggelig blir det uansett og jeg gleder meg masse
Ja, det er nettopp det. Jeg visste jo ikke hvordan formen min ville være til nå. Så jeg sa til dem at jeg ønsket å ha det litt tidlig. Så mars passet jo perfekt, med tanke på størrelsen også Jeg ville ikke se ut som en strandet hval på alle bildeneSå hyggelig! God ide å ha det litt tidlig - skjønner ikke helt hvorfor det må være så sent
Ja, det er nettopp det. Jeg visste jo ikke hvordan formen min ville være til nå. Så jeg sa til dem at jeg ønsket å ha det litt tidlig. Så mars passet jo perfekt, med tanke på størrelsen også Jeg ville ikke se ut som en strandet hval på alle bildene
Men tenk deg alle de fine bildene babyen får se etterhvert da!Haha det er enda et godt poeng! Så et bilde av meg selv i går - skrekk og gru! Blir jo ikke noe mindre heller - og det er minst 3 uker til min babyshower
Noen som har hatt? Planlagt selv? Vet at du blir overrasket snart? Ønsker ikke i babyshower?
Jeg er veldig spent! 99 % sikker på at det nærmer seg, men vet ingenting!
Har såå lyst på babyshower, men tør ikke ha de største forhåpningene Bor langt unna der jeg kommer fra, og venninnene mine er litt spredt rundt omkring.
Dessuten er det eksamenstid og travelt for en del av dem, så vet ikke om de har mulighet rett og slett
Hadde blitt kjempeglad hvis noen av de tok turen, gaver trenger jeg ikke. Det er det å samles og skravle og nyte som er koselig <3 Hadde et fantastisk utdrikningslag, så hadde ikke gjort noe med en sånn dag igjen
Synes egentlig babyshower er noe tull jeg da så her blir det ingenting.
Krysser fingrene!Hadde vært koselig. Men tror ikke jeg har noen som ville overasket med det desverre...