Babyshower <3

Bamsemums- 19’+21’+23’

Forumet er livet
Junibarna 2019
Vårspirene 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Noen som har hatt? Planlagt selv? Vet at du blir overrasket snart? Ønsker ikke i babyshower?

Jeg er veldig spent! 99 % sikker på at det nærmer seg, men vet ingenting!

:smiley-bounce016

Tror og håper jeg "slipper". Liker ikke oppmerksomhet og blir nervøs av å gå og vente på overraskelser. Så forholder meg til at ikke det blir noe.

Dessuten ser det helt jævlig ut hjemme, så håper virkelig ikke det evt blir her, om det skulle bli noe. Men tror ikke det blir det altså.

Eneste uromomentet er at bestevenninna mi er veldig glad i sånt.

Tror og håper jeg "slipper". Liker ikke oppmerksomhet og blir nervøs av å gå og vente på overraskelser. Så forholder meg til at ikke det blir noe.

Dessuten ser det helt jævlig ut hjemme, så håper virkelig ikke det evt blir her, om det skulle bli noe. Men tror ikke det blir det altså.

Eneste uromomentet er at bestevenninna mi er veldig glad i sånt.

Er ikke så glad i å være midtpunkt jeg heller, eller i å ikke vite hva som skjer, men dersom min blir sånn som de andres har vært - ikke så amerikansk med masse leker osv. - så blir det nok bare kjempehyggelig!!

Også blir det garantert ikke hjemme hos oss siden vi i mai kommer til å begynne å pakke PG gjøre klart til flytting.

Tipper du får av venninne din :p

Jeg får ikke noe babyshower tror jeg. Familien min bor i Oslo, jeg bor i Bergen. Flesteparten av venninnene mine bor andre deler av landet... Så blir ikke noe her. Litt trist, men sånn er livet. :) Håper du får ditt snart!

Det blir garantert gaver og stas uansett når jenta deres er født :Heartpink

Det blir garantert gaver og stas uansett når jenta deres er født :Heartpink
Joda, men føles litt ensomt her.. Hatt lyst til å flytte lenge. Men så mye som drøyer. Og familien hans møtes så sjelden, jeg er visstnok bortskjemt fordi min møtes ofte når vi er der, og møtes kanskje en gang i uka eller oftere. Så jeg savner det veldig. Nå kan det hende mamma og pappa tar seg noen dager her om de får til hundepass når frøkna kommer da, så blir det dåp i Oslo, så da blir vi vel der kanskje en uke. eller noe slikt noe. Men merker jeg gleder meg til vi kan flytte..!

Har ikke haft med de andre to så blir nog neppe denna gangen heller, og det gör mig ingeting da vi allerede har allt for mye ting till denna lilla! :hilarious:

Hadde med forrige og har sagt til mine venninner uoppfordret (i naturlig sammenheng) at jeg ikke forventer babyshower med nr 2. Er heller ingen andre jeg vet om som har fått på nr 2 så det hadde overrasket meg helt enormt om det ble noe likevel.

Men på nr 1 hadde jeg blitt litt skuffa om det ikke ble.

Joda, men føles litt ensomt her.. Hatt lyst til å flytte lenge. Men så mye som drøyer. Og familien hans møtes så sjelden, jeg er visstnok bortskjemt fordi min møtes ofte når vi er der, og møtes kanskje en gang i uka eller oftere. Så jeg savner det veldig. Nå kan det hende mamma og pappa tar seg noen dager her om de får til hundepass når frøkna kommer da, så blir det dåp i Oslo, så da blir vi vel der kanskje en uke. eller noe slikt noe. Men merker jeg gleder meg til vi kan flytte..!

Det skjønner jeg! Håper ting snart lander så dere kan flytte :)

Hadde med forrige og har sagt til mine venninner uoppfordret (i naturlig sammenheng) at jeg ikke forventer babyshower med nr 2. Er heller ingen andre jeg vet om som har fått på nr 2 så det hadde overrasket meg helt enormt om det ble noe likevel.

Men på nr 1 hadde jeg blitt litt skuffa om det ikke ble.

Ser den :) Er vel ikke like vanlig å få på nr. 2 :)

Blir spennende å se om det blir noe likevel da :D

Vet jeg får snart :hilarious:

Hadde babyshower i mars :) Søstrene mine arrangerte det. Og jeg fikk lov til å være med på litt av planleggingen :p

Hvordan/hvorfor vet du on det? :p

Jeg er så nysgjerrig av meg og finner ut det meste :p og vet at vi venninnene arrangerer for hverandre :) og nå har jeg klart å finne ut dato og :hilarious:

Jeg er så nysgjerrig av meg og finner ut det meste :p og vet at vi venninnene arrangerer for hverandre :) og nå har jeg klart å finne ut dato og :hilarious:

Hahah! Er samme her og jeg kunne ha snoket, men har faktisk latt være :angelic: Vet at kjæresten min er involvert i dette også :happy:

Når er din? Og hva er påfunnet deres for å få deg til å komme? :D

Hahah! Er samme her og jeg kunne ha snoket, men har faktisk latt være :angelic: Vet at kjæresten min er involvert i dette også :happy:

Kjæresten er involvert her og :p blir på lørdag, men vet faktisk ikke om det blir hos oss, eller et annet sted. Og vet derfor ikke hva påfunnet blir! :p
Mannen syns jeg er håpløs :hilarious:

Har du noen tanker rundt når din blir da? :joyful:

Har ikke fått og vil ikke ha heller. Hadde ikke med første. Feirer heller når han er ute, passer bedre for oss :)

Har du noen tanker rundt når din blir da? :joyful:

Tja - er ikke så mange alternativer så tipper helgen 18./19. eller 25./26. mai. Førstkommende helg er det 30-årslag og babyshower til en annen venninne, og helgen etter er det utdrikningslag. Så er det de to helgene som er ledig før bryllupshelg. Og helgen etter det har jeg termin :D Skjer veldig mye i venninnegjengen min de neste ukene så er ikke så vanskelig å tenke seg til når det blir :p

Back
Topp