Babyshopping

Jeg har foreløpig bare en body:p det var fryktelig dyrt for noe så smått som bare vil passe en veldig kort stund..

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Ja.. Har vel 3 bodyer som er arvet, men de er i forskjellige størrelser...


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Har dere mye ull til babyene deres? Hvor viktig er egentlig ull?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kjøpt inn en del tynne ulluer/halser (sånn at jeg evt kan la han bruke de under en bomullslue), ullsokker, ullstilongser og bodyer, pluss et par pysjer/heldresser. Tenker at han kommer til å bruke en del ull (hvis han tåler det) da ull isolerer varme slik at han holder seg varm, samtidig som det er varmeregulerende slik at han heller ikke svetter. Er super fan av ull selv og bruker det mye på vinteren, deilig å slippe og kle på seg så tykt, med ull holder det med tynne lag :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpt inn en del tynne ulluer/halser (sånn at jeg evt kan la han bruke de under en bomullslue), ullsokker, ullstilongser og bodyer, pluss et par pysjer/heldresser. Tenker at han kommer til å bruke en del ull (hvis han tåler det) da ull isolerer varme slik at han holder seg varm, samtidig som det er varmeregulerende slik at han heller ikke svetter. Er super fan av ull selv og bruker det mye på vinteren, deilig å slippe og kle på seg så tykt, med ull holder det med tynne lag :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Aha! Verken jeg eller mannen bruker ull. Vi er begge veldig varme av oss og jeg har alltid syntes at det klør:p burde planlagt bedre og kjøpt ull klær i sommer!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Aha! Verken jeg eller mannen bruker ull. Vi er begge veldig varme av oss og jeg har alltid syntes at det klør:p burde planlagt bedre og kjøpt ull klær i sommer!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Det finnes så mye bra ull nå, som ikke klør. Ull og silkeblandinger osv ;) Det er behagelig og faktisk svalt på kroppen, svetter man litt i bomull blir man bare klam og ekkel, det blir man ikke i ull. Haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dere mye ull til babyene deres? Hvor viktig er egentlig ull?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg har litt ull, men avventer litt for å se hvordan knøtten reagerer på ull. Har bare et par bodyer og en pysj, og noen strømpebukser så langt. Dessuten blir det viktigere med ull når de skal ut for å leke. Nå blir det jo innetid, eller de ligger en i varm pose i vogn, etc.
 
Det finnes så mye bra ull nå, som ikke klør. Ull og silkeblandinger osv ;) Det er behagelig og faktisk svalt på kroppen, svetter man litt i bomull blir man bare klam og ekkel, det blir man ikke i ull. Haha


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg klør av all denne ulla som "ikke klør"! Jeg kan bruke noen gensere mot huden, men aldri stillongs og nedover beina, feks. Men nå når jeg er gravid er jeg hypersensitiv, og klarer ikke engang ullsokker, hehe.. Det kribler med en gang!
 
Jeg klør av all denne ulla som "ikke klør"! Jeg kan bruke noen gensere mot huden, men aldri stillongs og nedover beina, feks. Men nå når jeg er gravid er jeg hypersensitiv, og klarer ikke engang ullsokker, hehe.. Det kribler med en gang!

Hehe, er sååå individuelt det der med ull, ja, ingen tvil :) Får bare prøve meg frem i forhold til lillegutt, men har i hvertfall et bitte lite ullager, så er muligheten der :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har en del fra storebror og arvet en haug med jenteklær. Så jeg har kjøpt en brystpumpe, vogn og bilstol, og så skal jeg kjøpe seng og bilstolpose. Så veldig lite babyshopping her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for mange svar:) da stresser jeg ikke så mye med ull nå, kjøper kanskje et par ting til bare:)
 
Jeg har alt i Ull. Siden de små ikke er så flinke til å regulere varmen, er ulla til god hjelp :) Men som det er sakt over her, det er dyrt med ull som jun skal vare en kort periode :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Vi har litt ull, så får vi se om hun tåler det først...!! Har noen bodyer i ull/silkeblanding i de minste str. og noen strømpebukser..ser vi at hun tåler det så blir det kjøpt inn mer etter behov! Som andre nevner er det mye innetid på den årstiden,og inne har man det som oftest varmt og godt, da er det helt ok med bomull...Noen babyer krever mange skift ila en dag også, å da er det det greit å slippe å bruke opp ull bodyene inne ;) Så vi tar det litt som det kommer...

Ellers så er vi i havn med det meste tror jeg, mangler en madrass til ene vuggen, en dyne og et stativ til sengehimmelen...Thats about it :) Herlig :)
 
Hvor mye bleier kjøper dere inn? Hvilken str? Bare den minste eller?:p har ikke gjort dette før, så vet ikke helt hvor mye jeg trenger for å ikke løpe ut første dagen vi kommer hjem fra sykehuset:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Hvor mye bleier kjøper dere inn? Hvilken str? Bare den minste eller?:p har ikke gjort dette før, så vet ikke helt hvor mye jeg trenger for å ikke løpe ut første dagen vi kommer hjem fra sykehuset:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Kjøper inn en av hver str. Altså en og to. Så kjøper jeg bare inn mere når det trengs. Har jo noen fra disse prøve pakkene og.
 
Kjøper inn en av hver str. Altså en og to. Så kjøper jeg bare inn mere når det trengs. Har jo noen fra disse prøve pakkene og.

Oki:) jeg fikk bare to bleier i de prøve pakkene, så syns ikke det var så mye:p hehe. Men da kjøper jeg begge str:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Oki:) jeg fikk bare to bleier i de prøve pakkene, så syns ikke det var så mye:p hehe. Men da kjøper jeg begge str:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Åja jeg fikk kanskje 10 bleier tilsammen og i libero pakka jeg ikke har fått enda, tror jeg det er fler og kanskje noen i rimi pakka.
 
Åja jeg fikk kanskje 10 bleier tilsammen og i libero pakka jeg ikke har fått enda, tror jeg det er fler og kanskje noen i rimi pakka.

Så heldig du var da! Dårlig gjort!:p hehe. Jaja, jeg får klare å kjøpe bleiene da:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Så heldig du var da! Dårlig gjort!:p hehe. Jaja, jeg får klare å kjøpe bleiene da:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
De koster jo ingenting uansett;) Hvis du har kiwi i nærheten får du fylle opp de to første "stemplene" med de første bleiene. Så når "50krs" bleie tiden kommer så sparer man litt penger;)
 
Back
Topp