Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg er litt usikker på Stokke Home etter at jeg så den live igår, så vurderer KiliKili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredesDen lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom
Gleder meg til å re opp senga
![]()
At den ser helt nydelig ut, også det at den kan brukes til barnet er 6-7årKjenner jeg er litt usikker på Stokke Home etter at jeg så den live igår, så vurderer KiliSå jeg lurer på; hva fikk deg til å velge akkurat den?
Vis vedlegget 197614
slik ser det ut her nå ihvertfallmen om jeg kjenner meg selv rett så klør jeg nok i fingrene til at jeg har byttet et par ganger før lille kommer
![]()
Tusen takk for svarAt den ser helt nydelig ut, også det at den kan brukes til barnet er 6-7årSå da er den ikke så dyr lengre, får mye bruk for pengene
Nå er jo seng nummer to fra kili på vei hjem til oss, så vi er veldig fornøyde
Storebror på 20mnd elsker sengen sin og håper lille søster blir like glad i sin
Samt de er lett å selge igjen og en får en del igjen for de da![]()
Så nydelig!Senga er klar med rosa og blått koseteppe, så får vi se hvilket vi får bruke :-D har også en uro eg holder på å lage ... Må spraye med klarlakk og lufte godt, så knyte på silkebånd. Kjekt med heimelaga![]()
Så fint
kor har du kjøpt dei fine skyene?!Senga er klar med rosa og blått koseteppe, så får vi se hvilket vi får bruke :-D har også en uro eg holder på å lage ... Må spraye med klarlakk og lufte godt, så knyte på silkebånd. Kjekt med heimelaga![]()
Så fintkor har du kjøpt dei fine skyene?!
Ja, lurt å slå til når den er på tilbud for det skjer ikke ofteTusen takk for svar90% bestemt meg for den nå så bestiller nok ila dagen.
BestiltJa, lurt å slå til når den er på tilbud for det skjer ikke ofte![]()

Gleder meg til å se bildeBestilt![]()
Gleder meg til å se din ogsåGleder meg til å se bildeHer kommer den mess sannsynlig i morra kveld på døren
![]()
Kanskje den kommer daGleder meg til å se din ogsåHåper min kommer i morgen. Lageret er ikke fryktelig langt unna meg.
Fikk mail i dag tidlig om at den kommer med budbil, så mulig jeg får den allerede i kveld *weeee*! Kjedelig at du ikke får den opp enda, men kanskje en motivasjon for å få malt rommet? Her gleder jeg meg veldig for jeg er utrolig lei av å ha et helt tomt rom.Kanskje den kommer daVi må få malt rommet først, så får dessverre ikke montert den med en gang
Så gøyFikk mail i dag tidlig om at den kommer med budbil, så mulig jeg får den allerede i kveld *weeee*! Kjedelig at du ikke får den opp enda, men kanskje en motivasjon for å få malt rommet? Her gleder jeg meg veldig for jeg er utrolig lei av å ha et helt tomt rom.