Babysengen

ImageUploadedByBV Forum1474190131.341944.jpg

Sengen skal inn på rommet vårt den første tiden, men enn så lenge står den på det fremtidige barnerommet :)
Ledningen til lampa skal selvfølgelig gjøres utilgjengelig for minsten, eller så setter vi senga langs med den andre veggen ;)

Kili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredes :) Den lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom :) Gleder meg til å re opp senga :)
Kjenner jeg er litt usikker på Stokke Home etter at jeg så den live igår, så vurderer Kili :) Så jeg lurer på; hva fikk deg til å velge akkurat den?

Kjenner jeg er litt usikker på Stokke Home etter at jeg så den live igår, så vurderer Kili :) Så jeg lurer på; hva fikk deg til å velge akkurat den?
At den ser helt nydelig ut, også det at den kan brukes til barnet er 6-7år :) Så da er den ikke så dyr lengre, får mye bruk for pengene :) Nå er jo seng nummer to fra kili på vei hjem til oss, så vi er veldig fornøyde :) Storebror på 20mnd elsker sengen sin og håper lille søster blir like glad i sin :)
Samt de er lett å selge igjen og en får en del igjen for de da :)

At den ser helt nydelig ut, også det at den kan brukes til barnet er 6-7år :) Så da er den ikke så dyr lengre, får mye bruk for pengene :) Nå er jo seng nummer to fra kili på vei hjem til oss, så vi er veldig fornøyde :) Storebror på 20mnd elsker sengen sin og håper lille søster blir like glad i sin :)
Samt de er lett å selge igjen og en får en del igjen for de da :)
Tusen takk for svar :) 90% bestemt meg for den nå så bestiller nok ila dagen.

Senga er klar med rosa og blått koseteppe, så får vi se hvilket vi får bruke :-D har også en uro eg holder på å lage ... Må spraye med klarlakk og lufte godt, så knyte på silkebånd. Kjekt med heimelaga :-)

Vedlegg

• 1474204658642.jpg
    1474204658642.jpg
    45 KB · Visninger: 57
  • 1474204689260.jpg
    1474204689260.jpg
    60 KB · Visninger: 60
Kanskje den kommer da :)Vi må få malt rommet først, så får dessverre ikke montert den med en gang
Fikk mail i dag tidlig om at den kommer med budbil, så mulig jeg får den allerede i kveld *weeee*! Kjedelig at du ikke får den opp enda, men kanskje en motivasjon for å få malt rommet? Her gleder jeg meg veldig for jeg er utrolig lei av å ha et helt tomt rom.

Fikk mail i dag tidlig om at den kommer med budbil, så mulig jeg får den allerede i kveld *weeee*! Kjedelig at du ikke får den opp enda, men kanskje en motivasjon for å få malt rommet? Her gleder jeg meg veldig for jeg er utrolig lei av å ha et helt tomt rom.
Så gøy :) Ja er motivert, men håper min stefar sier ja til å male det for oss, han er maler :) Fikk SMS i sted om at den er på bil og kommer mellom 17-21 :D

Back
Topp