Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke hatt en slik seng. Med begge mine jenter har jeg hatt vanlig sprinkelseng med nedfellbar kant inntil min seng men samsovet til de var rundt 3/4 mndNår det kommer til senger. Hvilke senger har dere med barn fra før brukt?
Jeg har sett litt på next to me sengene. Da jeg ser for meg at jeg helst vil ha en seng som står inntil min i starten.. Er det noen spesielle merker som er å anbefale?
Hvor tidlig har ungene fått eget rom? Her deler foreløpig nr 1 og nr 2.Jeg er heldig og har fått lånt bedside crib til noen av mine tidligere barn. Har vært veldig fornøyd med den og har fått lånt den nå også. Hos meg har ungene fått eget rom tidlig, så da blir det vanlig sprinkelseng etterpå.
Har ikke samsovet med mine før, vet ikke hvordan det blir nå..
Bedside crib er samsoving. Med bedside crib lager du jo bare en forlengelse av din egen seng, i praksis sover dere sammen.Jeg tenker ikke samsove med barnet. Det er derfor jeg tenker at en bedside crib er det beste for oss.
Hvor tidlig har ungene fått eget rom? Her deler foreløpig nr 1 og nr 2.
Vi skal samsove, og kommer antagelig ikke til å kjøpe noen ekstra seng. Jeg synes det er morsomt at jeg kan si akkurat det samme som mrsmamma - søvn er ekstremt viktig for meg, derfor samsover jeg. Jeg hadde fått ufattelig lite søvn om jeg skulle løftet ungen opp og ned i senga annenhver time gjennom natta. Jeg hadde neppe sovnet igjen mellom ammingene.
Bedside crib er samsoving. Med bedside crib lager du jo bare en forlengelse av din egen seng, i praksis sover dere sammen.
Jeg skjønner godt at man ikke vil samsove, men når det å sove på eget rom er listet opp som en sentral risikofaktor for krybbedød, har jeg litt vanskelig for å forstå at man velger det.