Babysang

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Er det bare jeg som blir helt tussete av tekstene på mange av sangene? Får tårer i øynene og blir helt rørt jeg:confused: "min lille, fine baby, jeg elsker deeeeg" snufs og dobbelsnufs...

For dere som ikke har vært på babysang så brukes ofte cd'en fra frelsesarmeen, "bom chicka" heter den tror jeg. Min lille elsker at vi danser og synger sammen (og mor gråter da..) haha. Dere finner sangene på Spotify. Noen har noen åndelige fraser i seg, ellers handler de mest om kjæææærlighet :)
 
Ååå! Har så lyst til å dra på det, men snart er det vel sommerferie
 
Jeg tenker begynne på det når neste omgang starter :D
Har vært på det en gang, elsket sangene men snuppa var for liten på det tidspunktet!
 
Jeg må komme meg på babysang nå:)
Har lenge hatt planer, men aldri kommet meg avgårde:/
 
Fikk med meg bare en på vårparten pga at det var 6 ganger. Når det starter til høsten har jeg startet i jobb :( Snuppene på 4 mnd og 3 år er veldig glad når jeg setter på cd-en hjemme :)
 
Er det en øvre grense? Hvis man er hjemme med barnet til det 1,5 år liksom ?
 
Helt enig, den sangen blir jeg også veldig rørt av! ;) Vi pleier å danse til musikken på radioen her hjemme. I begynnelsen hadde jeg den stilt inn på klem FM, men måtte bytte over til P4 etter hvert. Jeg gråt jo av alle sangene på klem FM! :joyful:
 
Back
Topp