Babysang

Det lurer jeg litt på og...er babysang en gang i uka rett oppi her som sikkert hadde vært koselig og dra på :)

Jeg har vært når snuppa var 5 uker gammel :) De andre var eldre da.. fra 4 mnd. Men de hadde starta når de var 5 - 6 uker de også. Bare å begynne :)

Hva er det for noe? Ikke hørt om...

Vi var første gang da han var fem uker, veldig koselig. Det ligger babysang-cd på wimp/spotify om man vil prøve litt hjemme først:)

Vurderer det jeg også, er veldig glad i å synge selv så hadde vært gøy å gi sang inn med morsmelka på flere måter :D Er i kirka her, er det vanlig?! Ble litt skeptisk når jeg leste det, men er ikke noe som egentli har med jesus og gud å gjøre :p

Er i kirka her hvor jeg bor og. Men tror ikke det er veldig fokus på gud og Jesus. Vet ikke men regner med det er litt kjente barnesanger. .. ☺

Jeg var på onsdag:) baby syntes det var helt topp! Han er to mnd

Jeg har vært på babysang med lillgutt i kirka her, det er veldig koselig og ikke fokus på religion. Vi synger barnesanger, danser litt med bebisene og spiser lunsj etterpå. gutten min var 6 uker første gang vi var på det, han fikk nok ikke så mye ut av det, men han lå å fulgte litt med på det som skjedde. Var nok mest mitt sosiale behov som ble dekt :-) skal igjen imorgen og da er han 8 uker, blir spennende å se om han er litt mer oppmerksom nå.

Back
Topp