Babyrom

Vi skal pusse opp hele overetasjen hvor alle soverommene er nå om en måneds tid, så da blir barnerommet tatt også. Babyen kommer nok til å sove med oss til å begynne med uansett, men når vi uansett pusser opp gjør vi det klart i samme slengen. Blir vel ikke helt innreda, men klart for innredning iallfall!
Så spennende! :love7

Kunne tenkt meg å gjøre i stand et lite babyrom jeg også, men har lite for seg når babyen likevel overtar storebrorens rom om halvannet år.

Så spennende! :love7

Kunne tenkt meg å gjøre i stand et lite babyrom jeg også, men har lite for seg når babyen likevel overtar storebrorens rom om halvannet år.
Det skjønner jeg godt! Blir mye jobb for kort tid da, om barnet sover med dere først uansett. Her blir det første barn, så vi har ikke noe barnerom fra før.:p For vår del blir det eneste barnerom også, så lenge vi bor i dette huset må fremtidige barn fint finne seg i å dele rom. :shy:

Det skjønner jeg godt! Blir mye jobb for kort tid da, om barnet sover med dere først uansett. Her blir det første barn, så vi har ikke noe barnerom fra før.:p For vår del blir det eneste barnerom også, så lenge vi bor i dette huset må fremtidige barn fint finne seg i å dele rom. :shy:

Åh, da må dere kose dere med oppussingen :)Alt føles mer virkelig når babytingene flytter inn i hus :love7
Barn har ikke vondt av å dele rom da. Og blir det sånn at dere flytter inn i en større bolig med tiden, går det nok fint det også:thumright

Vi har et nytt kontor ved siden av soverommet vårt som skal bli soverom. Har lyst til male litt da det er veldig nøytralt, hvitt. Tipper lillegull kommer til å flytte inn etter 6-12 mnd. Når h*n er ferdig med nattamming og sover hele natta. :happy:

Vi har 3 soverom i første etasje og 2 i andre. De eldste sover nede og vi og babyen får rom i 2.etasje. tenker å ha baby på vårt rom til mat og søvn stabiliserer seg litt. Vanligvis 2-4 mnd. Min erfaring med de andre er at alle sover bedre med baby på eget rom! Men det er ikke nødvendigvis tilfelle med nr4, for alle babyer er så forskjellige :)

Vi har nettopp flyttet storesøster inn på eget rom, nå 2år og 4mnd! Haha.. har vært litt lat og hun har våknet fortsatr en del på natten.. disse 4 nettene har ikke akkurat gidd mersmak, har vært inne 4-7 ganger om natten pga gråting.. hun ligger fortsatt i sprinkelseng og trives med det. Baby kommer til å ligge på vårt rom ihvertfall til nattamming er unnagjort :-p

Vi har nettopp flyttet storesøster inn på eget rom, nå 2år og 4mnd! Haha.. har vært litt lat og hun har våknet fortsatr en del på natten.. disse 4 nettene har ikke akkurat gidd mersmak, har vært inne 4-7 ganger om natten pga gråting.. hun ligger fortsatt i sprinkelseng og trives med det. Baby kommer til å ligge på vårt rom ihvertfall til nattamming er unnagjort :p
Høres litt slitsomt ut når hun er så urolig om nettene enda. Satser på at det ordner seg snart og at hun sover rundt til babyen kommer :Heartred

Back
Topp