Babyrom

Sykt fin Mymlen! Mannen er ble lettet da jeg sa vi ikke MÅTTE ha Stringhylle hahahaha... Gleder meg så til å innrede!!! Har kjøpt en liten nattlampe formet som en sky på ebay. 50,- *woho*

Her kommer babyen til å sove hos oss først, for så å dele med storebror. Vi fjernet to soverom for noen år siden for å lage stor loftstue. Bygger nok et rom etterhvert slik at de får hvert sitt, men når de er så små kan de dele. Rommet er lyseblått og hvitt med skylampe og månelampe. Gardinene har dyr på seg og teppet på gulvet har skogsmotiv. Ganske kjønnsnøytralt tilfelle nestemann er jente.

Siden vi ikke har noen barn fra før, har vi to rom som kan bli barnerom, hvor det ene er litt større enn det andre. Vi velger nok det største, så slipper vi styrer med å flytte til annet rom om noen år :) Skal male veggene lyse til å begynne med da de er mosegrønne(!) fra før.. Så når vi vet kjønn skal vi male en kontrastvegg med litt veggdekor tilpasset kjønnet. Føler jeg setter kjønn i bås nå, men passer seg ikke med biler hvis vi får skikkelig prinsessejente, og heller ikke prinsesser hvis vi får skikkelig bilgutt :)

Foreløpig blir babyen inne hos oss. Vi har tre soverom i første etasje og 1 soverom i underetasjen. De to andre barna ligger på soverom i første etasje og det gjør jo vi også. Vi får se hvem som flytter ned, men det blir nok mest sannsynlig eldstejenta som da blir 10 år. Litt ekkelt og ikke ha alle på samme plan! Det blir isåfall babyrom etterhvert!

Sykt fin Mymlen! Mannen er ble lettet da jeg sa vi ikke MÅTTE ha Stringhylle hahahaha... Gleder meg så til å innrede!!! Har kjøpt en liten nattlampe formet som en sky på ebay. 50,- *woho*

Haha, her får jeg beskjed fra mannen om at jeg må huske å gi familie og venner sjansen til å kjøpe noe også :p Jeg har jo egentlig lyst å kjøpe inn alt selv og ha alt klart med en gang :p Kjøpte en uro på nett i går da, disse skyene er jo så fine <3 :D

ImageUploadedByBV Forum1471017901.723664.jpg

Haha, her får jeg beskjed fra mannen om at jeg må huske å gi familie og venner sjansen til å kjøpe noe også :p Jeg har jo egentlig lyst å kjøpe inn alt selv og ha alt klart med en gang :p Kjøpte en uro på nett i går da, disse skyene er jo så fine <3 :D

Vis vedlegget 191195
Knis.... Åååå den har jeg også lyst på <3 + teppe og lekematten fra Sebra. De har jo så mye fint. Jeg prøøøøver å holde litt igjen og vente på tilbud hehe...

Knis.... Åååå den har jeg også lyst på <3 + teppe og lekematten fra Sebra. De har jo så mye fint. Jeg prøøøøver å holde litt igjen og vente på tilbud hehe...

Ja, den runde lekematta fra sebra går jeg og venter på at skal komme på salg :p Er alt for mye fint jeg har lyst å kjøpe inn :D

Vi har den lekematten fra sebra, venta i 6mnd før eg gav opp å finne den på salg. De er jo alltid utsolgt, så sikkert derfor de aldri kommer på tilbud :(

Ja, den runde lekematta fra sebra går jeg og venter på at skal komme på salg :p Er alt for mye fint jeg har lyst å kjøpe inn :D
Da tror eg du må vente lenge ;) Venta fra før gutten min var født til han var 3mnd og den kom aldri på salg :( Så bare kjøpte den tilslutt :) Har ikke sett den på salg etter det heller

Back
Topp