Mymlen
Glad i forumet
Smelt! Se på disse da!! Er jeg den eneste som synes interiør er mye morsommere enn klær hehe...
Vis vedlegget 190621
Nyydelig!! <3 synes og interiør er mye kjekkere enn klær

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smelt! Se på disse da!! Er jeg den eneste som synes interiør er mye morsommere enn klær hehe...
Vis vedlegget 190621

Har du link til nattlampen?Sykt fin Mymlen! Mannen er ble lettet da jeg sa vi ikke MÅTTE ha Stringhylle hahahaha... Gleder meg så til å innrede!!! Har kjøpt en liten nattlampe formet som en sky på ebay. 50,- *woho*
TakkSkjønner ikke helt hvordan man siterer i appenmen her er link til lampen http://m.ebay.ca/itm?itemId=131898030116
TakkTakkDu trykker på innlegget du vil svare på og velger quote
![]()
Sykt fin Mymlen! Mannen er ble lettet da jeg sa vi ikke MÅTTE ha Stringhylle hahahaha... Gleder meg så til å innrede!!! Har kjøpt en liten nattlampe formet som en sky på ebay. 50,- *woho*

Knis.... Åååå den har jeg også lyst på <3 + teppe og lekematten fra Sebra. De har jo så mye fint. Jeg prøøøøver å holde litt igjen og vente på tilbud hehe...Haha, her får jeg beskjed fra mannen om at jeg må huske å gi familie og venner sjansen til å kjøpe noe ogsåJeg har jo egentlig lyst å kjøpe inn alt selv og ha alt klart med en gang
Kjøpte en uro på nett i går da, disse skyene er jo så fine <3
![]()
Vis vedlegget 191195
Knis.... Åååå den har jeg også lyst på <3 + teppe og lekematten fra Sebra. De har jo så mye fint. Jeg prøøøøver å holde litt igjen og vente på tilbud hehe...
Vi har den lekematten fra sebra, venta i 6mnd før eg gav opp å finne den på salg. De er jo alltid utsolgt, så sikkert derfor de aldri kommer på tilbudKnis.... Åååå den har jeg også lyst på <3 + teppe og lekematten fra Sebra. De har jo så mye fint. Jeg prøøøøver å holde litt igjen og vente på tilbud hehe...
Da tror eg du må vente lengeJa, den runde lekematta fra sebra går jeg og venter på at skal komme på salgEr alt for mye fint jeg har lyst å kjøpe inn
![]()
Hulk! Jaja... I verste fall kjøper jeg den i desemberVi har den lekematten fra sebra, venta i 6mnd før eg gav opp å finne den på salg. De er jo alltid utsolgt, så sikkert derfor de aldri kommer på tilbud![]()
Da tror eg du må vente lengeVenta fra før gutten min var født til han var 3mnd og den kom aldri på salg
Så bare kjøpte den tilslutt
Har ikke sett den på salg etter det heller