Babyrom

Vi skal og ha lille inne hos oss men som noen av dere andre må vi ha et rom til den lille for å ha klær og ting på da vi ikke har plass på vårt rom, så det blir sikkert et lite brukt rom første tiden men synes innredning og slikt er veldig kjekt så vil likevel lage et ordentlig babyrom :)

Klærne blir oppbevart i kommode på badet de første årene her. Vesla har hart sine klær på badet nå helt til hun var 6-7, siden hun ikke hadde småsøsken og stellekommoden bare hadde stått der som før :p vi har alle undertøyet vårt (trusene, bher og sokkene) på badet da, syns det er kjekt. Har stor baderomsinnredning, og enda plass til kommode med goood margin selv med både do, dusj og badekar på badet. :D stort bad er gull!

Klærne blir oppbevart i kommode på badet de første årene her. Vesla har hart sine klær på badet nå helt til hun var 6-7, siden hun ikke hadde småsøsken og stellekommoden bare hadde stått der som før :p vi har alle undertøyet vårt (trusene, bher og sokkene) på badet da, syns det er kjekt. Har stor baderomsinnredning, og enda plass til kommode med goood margin selv med både do, dusj og badekar på badet. :D stort bad er gull!

Åh, hørtes kjempegreit og praktisk ut! Vi har dessverre lite plass da vi bor i vår første leilighet sammen så vi følger med på husene rundt oss men det er ganske dårlige tider å selge, så vi blir nok boende i leiligheten ei god stund til. Så her må vi være smarte når det kommer til løsninger da vi har lite bad, og for å ha plass til både dusj, vask+skap og stellekommode så kan ikke ting være stort :( (har heldigvis eget vaskerom da :D) Det er det første jeg kommer til å se på når vi skal ha hus - først badet også kjøkkenet. Viktigste rommene for min del, at vi har god plass der :p Genialt med undertøy på badet etter bading og stell for både store og små :)

Vi vurderer også å flytte før magetrollet kommer, så her er det ikke noe babyrom på gang! Jeg elsker tingene fra minikids.no så jeg ser for meg at det blir litt der fra. Liker veldig godt denne uroen, så jeg ser for meg at jeg kommer til å ta litt utgangspunkt i skyer og disse fargene (om det blir en gutt) <3 ImageUploadedByBV Forum1470263177.352179.jpg

Åh, hørtes kjempegreit og praktisk ut! Vi har dessverre lite plass da vi bor i vår første leilighet sammen så vi følger med på husene rundt oss men det er ganske dårlige tider å selge, så vi blir nok boende i leiligheten ei god stund til. Så her må vi være smarte når det kommer til løsninger da vi har lite bad, og for å ha plass til både dusj, vask+skap og stellekommode så kan ikke ting være stort :( (har heldigvis eget vaskerom da :D) Det er det første jeg kommer til å se på når vi skal ha hus - først badet også kjøkkenet. Viktigste rommene for min del, at vi har god plass der :p Genialt med undertøy på badet etter bading og stell for både store og små :)

Stort vaskerom har vi også, ved siden av badet. Elsker det! Har hatt lite bad også, ett vi hadde var det knapt plass til stellematte på gulvet mellom dusjen og skapet under vasken (og et lite dobbeltskap var alt som var av skapplass). Så vet å sette pris på hva vi har. :D

Vi har begynt å male, og innredinga er bare i tankene enda. Kommer ikke til å gjøre så veldig mye ut av rommet når han er så liten tenker jeg, liker det minimaltisk :P Dessuten skal han sove på vårt rom i begynnelsen, men jeg syns det er greit å ha det klart. Orker ikke å styre med maling og innreding etter han er født :p

Vi vurderer også å flytte før magetrollet kommer, så her er det ikke noe babyrom på gang! Jeg elsker tingene fra minikids.no så jeg ser for meg at det blir litt der fra. Liker veldig godt denne uroen, så jeg ser for meg at jeg kommer til å ta litt utgangspunkt i skyer og disse fargene (om det blir en gutt) <3 Vis vedlegget 189864
Den var utrolig søt!! Må inni å titte kjenner jeg :) Her blir det også skyer. Går å sikler på den samme babygymen som Caroline B. Eriksen la ut bilde av idag/igår.

Vi vurderer også å flytte før magetrollet kommer, så her er det ikke noe babyrom på gang! Jeg elsker tingene fra minikids.no så jeg ser for meg at det blir litt der fra. Liker veldig godt denne uroen, så jeg ser for meg at jeg kommer til å ta litt utgangspunkt i skyer og disse fargene (om det blir en gutt) <3 Vis vedlegget 189864

Nydelig uro! Veldig glad i slike litt dempa og duse farger selv :)

Vi har begynt å male, og innredinga er bare i tankene enda. Kommer ikke til å gjøre så veldig mye ut av rommet når han er så liten tenker jeg, liker det minimaltisk :P Dessuten skal han sove på vårt rom i begynnelsen, men jeg syns det er greit å ha det klart. Orker ikke å styre med maling og innreding etter han er født :p

Forstår deg godt! Tror vi og kommer til å kjøre litt minimalistisk stil. Har bare hvite vegger på rommet nå så tenker å male en eller to av de i en farge hvertfall også får vi bare ta det videre derfra hva som vil passe inn :)

Lenge til dere håper å få vite kjønn? :) Vi skal på tul i morgen, da er jeg 17+0, så vi håper virkelig jordmor klarer å se noe!

Skal på OUL i morgen (eeeek!) så håper på å få vite kjønn da :D
Også er faren min så grei at han kommer på besøk om en måneds tid og skal male barnerommet for oss :) Veldig deilig da jeg sliter med bekkenet, og mannen min får ikke røre en malepensel (da er det mer maling på gulvet enn på veggen).

Skal på OUL i morgen (eeeek!) så håper på å få vite kjønn da :D
Også er faren min så grei at han kommer på besøk om en måneds tid og skal male barnerommet for oss :) Veldig deilig da jeg sliter med bekkenet, og mannen min får ikke røre en malepensel (da er det mer maling på gulvet enn på veggen).

Haha, veldig kjekt at pappa kommer og redder dagen da :D

Vi fant på finn en som har laget et stellebord med lagringsplass under som en kan sette på vaskemaskinen. Det hjelper hvertfall oss å spare plass da vi har et minibad selv :P Kjøpt masse korger nå på Europris da de koster bare 10kr stk for mer oppbevaring

Herlighet så mye søtt de hadde på minikids.no! Kjenner jeg må prøve å ikke ta heeeelt av med skyene haha..
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Babyen skal få eget rom som planen er å ha klar i god tid før termin. Får nøkler om 14 dager og da regner vi 3 uker oppussing av alle 3 soverommene. Første pri har 10 åringen sitt og så vårt og deretter babyen. Babyen kommer til å ha senga inne hos oss i begynnelsen uansett men gleder meg til å begynne å innrede :)

Sett på de hyllene, så fine :) Tenkte himmel tema til lillesøster :) Storebror har gravemaskiner, lastebiler, bulldosere, hus, tog og sånn :)
Blir himmeltema her også :) Så får vi bytte ut med biler etterhvert hehe... De bryr seg jo ikke akkurat så veldig mye selv i starten ;)

Sønnen våres på 5 har akkurat byttet rom til det som var gjesterommet. Han hadde rommet sitt vedsiden av våres, men flyttet han ned. Det er større og var veldig stas for han. Så da blir gamle rommet hans babyen sitt, men kommer til å ha den lille inne hos oss i begynnelsen.

Vi driver å pusser opp huset vi har kjøpt, og det blir ikke klart før desember tidligst :o Er 18+2 nå, så har termin tidlig i Januar.
Hadde jeg bodd der nå hadde jeg nok hatt alt til babyen på plass allerede :D

Har en god plan i hodet på hvordan rommet skal se ut ihvertfall ;) Det blir seng, stellebord, hyller, en godstol og en kommode. Kommer til å ha alle møblene hvite, og heller ha farger på puter, gardiner etc.. Slik at det blir lettere å bytte fargetema :-) Kommer muligens til å male den ene veggen i en farge og ha de andre tre veggene i en mer nøytral farge :-)

Back
Topp