Babyrom

Mymlen

Glad i forumet
Har dere eget rom til babyen? Har dere allerede begynt innredningen eller er det bare planlegging enda? Eller kanskje er alt allerede klart? :)

Gjerne legg ut bilder av klargjøring/oppussing til babyrommet og innkjøp og innredning. Vi skal begynne å gjøre klart babyrom så hadde vært kjekt med litt inspirasjon fra dere andre ;)

Skal dele rom med storebror men først med oss så ikke gjøre noe enda

Vi skal flytte, men har ikke funnet sted å bo ennå (STRESSA), og planen er å ha et ekstra rom. Vi skal likevel ha babyen inne hos oss en stund, men vil ha babyens klær og ting og tang i eget rom :) Kan dessverre ikke hjelpe til med bilder :/ Med sjekk ut Pinterest, der finner du masssssse fint :D

Nei, kommer jo til å dele rom med oss et års tid, så hva vi skal med et rom enda ser jeg ikke :) har et rom som er klart til innflytting, veska sitt gamle rom. Fargen vi valgte der angrer vi litt på, så må nok ha en lysere nyanse senere. Orker ikke gjøre det enda da.

Rommet er straks ferdigoppusset :) Det blir to hvite vegger (Lady Letthet) og to blå (Lady Pilasterblå). De blå veggene får skyer på seg (wallstickers). Skap blir Ikea Pax, seng Stokke Home sprinkelseng med stelletopp, Ikea hylle man kan sette lekekasser, hylle formet som en sky (fra Etsy) og fjærtaklampe Vita Eos :) Lille skal sove hos oss i starten, men han må jo ha et sted å ha tingene sine på ;)

Vi skal og ha lille inne hos oss men som noen av dere andre må vi ha et rom til den lille for å ha klær og ting på da vi ikke har plass på vårt rom, så det blir sikkert et lite brukt rom første tiden men synes innredning og slikt er veldig kjekt så vil likevel lage et ordentlig babyrom :)

Vi skal flytte, men har ikke funnet sted å bo ennå (STRESSA), og planen er å ha et ekstra rom. Vi skal likevel ha babyen inne hos oss en stund, men vil ha babyens klær og ting og tang i eget rom :) Kan dessverre ikke hjelpe til med bilder :/ Med sjekk ut Pinterest, der finner du masssssse fint :D

Elsker pinterest, har mapper for alt fra matlaging til babyting :D

Rommet er straks ferdigoppusset :) Det blir to hvite vegger (Lady Letthet) og to blå (Lady Pilasterblå). De blå veggene får skyer på seg (wallstickers). Skap blir Ikea Pax, seng Stokke Home sprinkelseng med stelletopp, Ikea hylle man kan sette lekekasser, hylle formet som en sky (fra Etsy) og fjærtaklampe Vita Eos :) Lille skal sove hos oss i starten, men han må jo ha et sted å ha tingene sine på ;)

Høres ut som det blir veldig bra!! Pilasterblå er veldig fin farge da :) Jeg har lyst på den stokke sleepi, den runde. Ellers vil jeg vite kjønnet før jeg finner ut mer om detaljer rundt farger på veggene også blir det tema deretter :) Synes temaet ditt høres kjempekoselig og idyllisk ut :)

Vi har ikke begynt med rommet, babyen blir hos oss en stund så vi venter med.

Vi har faktisk bare et spverom så minien sover på samme rom som oss en stund :) vi skal skaffe oss hus men det blir etter at mannen er ferdig med studiene :) men blir kok til at jeg pynter en del av soverommet til å bli mer mini-vennlig :p

Vi pussa opp vårt soverom istede, vi :) poden skal jo sove hos oss en stund uansett! Så får vi se når vi begynner på barnerommet :)

Sover inne med oss de 4-5 første mnd, så vil vi prøve å ha hun inn til storebror :) Vi har to soverom i hver etasje, men vil gjerne ha begge ungene i samme etasje som oss :)

Høres ut som det blir veldig bra!! Pilasterblå er veldig fin farge da :) Jeg har lyst på den stokke sleepi, den runde. Ellers vil jeg vite kjønnet før jeg finner ut mer om detaljer rundt farger på veggene også blir det tema deretter :) Synes temaet ditt høres kjempekoselig og idyllisk ut :)
Tusen takk :) Vi har blå stue og soverom (kveldshimmel og deco blue) så vi ville holde oss til temaet :) Rommet ble ferdigmalt 2 timer før OUL hehe... Stokke Sleepi er også utrolig søt jeg vare har litt traumatiske minner fra den etter å ha brukt en hel arbeidsdag på å skru den sammen uten å lykkes hahaha.... Jobbet i barnebutikk en stund ;) Jeg eeeeelsker interiør og vi har snart pusset opp hele huset *weeee*

Tusen takk :) Vi har blå stue og soverom (kveldshimmel og deco blue) så vi ville holde oss til temaet :) Rommet ble ferdigmalt 2 timer før OUL hehe... Stokke Sleepi er også utrolig søt jeg vare har litt traumatiske minner fra den etter å ha brukt en hel arbeidsdag på å skru den sammen uten å lykkes hahaha.... Jobbet i barnebutikk en stund ;) Jeg eeeeelsker interiør og vi har snart pusset opp hele huset *weeee*

Haha, hørtes grusomt ut. Kanskje keg skal drøye å kjøpe seng så lenge som mulig så mannen bare "må" skru den opp :p Vi flytta inn i ny leilighet for ett år siden så her og har det vært mye innredning siste året. Nå som vi er ferdige er det veldig kjekt med et nytt prosjekt :D

Vi har såvidt begynt på oppussing nå. Blir oppussing av barnerom og nytt gjesterom. Vet at det ikke trenger å være ferdig til ungen kommer men jeg elsker å leke med farger og innredning så koser meg med planleggingen. Mannen min synes også det er gøy å utbedre hjemmet litt så vi har bare satt igang. Jo lengre tid rommet får på å "avgasse" seg etter maling og sånn jo bedre tenker jeg :) vi vet ikke kjønnet enda men planlegger uansett kjønnsnøytrale farger. Synes det er viktig at barnet ikke blir presset inn i blå eller rosa bare pga kjønn..

Her skal baby sove inne hos oss første tiden. Vi håper på å kjøpe større hus neste år, hvis ikke får baby få walkinclosetet mitt :-P

Har et soverom som skal brukes, men det er foreløpig trehvitt og kun "møblert" med tomme pappesker fra innflytting i fjor :P
Skal male det etter vi har fått vite kjønn :)

Vi har såvidt begynt på oppussing nå. Blir oppussing av barnerom og nytt gjesterom. Vet at det ikke trenger å være ferdig til ungen kommer men jeg elsker å leke med farger og innredning så koser meg med planleggingen. Mannen min synes også det er gøy å utbedre hjemmet litt så vi har bare satt igang. Jo lengre tid rommet får på å "avgasse" seg etter maling og sånn jo bedre tenker jeg :) vi vet ikke kjønnet enda men planlegger uansett kjønnsnøytrale farger. Synes det er viktig at barnet ikke blir presset inn i blå eller rosa bare pga kjønn..

Det er akkurat som meg. Elsker å leke med løsninger og ideer :) Gleder meg til å finne ut hvilke farger jeg vil ha og innredningen og hvordan alt skal plasseres :) Helt enig i at det er for mye blå/rosa valg og merker jo det nå når jeg kun kan handle kjønnsnøytralt inntil videre at det er veldig lite å velge i fordi alle klær er enten blå eller rosa. Det finnes jo andre farger her i verden liksom :p

Har et soverom som skal brukes, men det er foreløpig trehvitt og kun "møblert" med tomme pappesker fra innflytting i fjor :P
Skal male det etter vi har fått vite kjønn :)

Lenge til dere håper å få vite kjønn? :) Vi skal på tul i morgen, da er jeg 17+0, så vi håper virkelig jordmor klarer å se noe!

Back
Topp