Jeg blir helt sjokkert. Jeg skjønner virkelig meg ingenting. Jeg og gubben stod lent over vasken mens han bare «Har du kasta urinen enda?! Ikke??? Har du en annen test? Ta begge! Ta fler av de posene for å kontrollere!». Både han og den ene katten vår fulgte storslått med på testene. Seks stykker nedover Den øverste på 2,5 minutt. Den under viser ingen tegn til strek, rfsu har en veldig lite synlig strek, deretter den beste med klar strek - også på 3-4 minutter, Vidi Pharma viser ingen tegn til strek, og den nederste er svak positiv også innen tidsramma. Med slike resultater blir man jo veldig… hva søren skjer her? O.O Så nå er neste tegn bare å vente på blodprøve da! Og jeg som var så sikker og overbevist om en kjemisk.
Herregud for noen møkka tester!!! Men du må jo være gravid, kan ikke forstå annet.

Den er veldig veldig positiv!!!! Høres ut som du har hatt noen dårlige tester tidligere!
Jeg håper det er tilfellet :sorry: Fastlegen har hatt en e-konsult med meg i dag, og estimerer at jeg er 5+3 på vei, mtp at menstruajsonen min startet 29. nov, men EL var trolig rundt 21/22 desember, var ikke noen positive EL tester før da iallefall, hehe. Har fått time til hCG blodprøve imrg iallefall! Så da er det bare å krysse fingrene :’)

Herregud for noen møkka tester!!! Men du må jo være gravid, kan ikke forstå annet.
For å vise de seks testene jeg tok i går da, istedenfor å forklare dem… Man blir jo fryktelig forvirret. Hjalp ikke at mailen fra BabyPlan sa at «3-7 tester vil kunne vise falsk positiv hvis man har tatt 1000 tester (så mange har jeg ikke tatt altså…). Det kan være du har spontanabortert, og har igjen hCG i systemet ditt». :)))

Vedlegg

• IMG_9551.jpeg
    IMG_9551.jpeg
    1 MB · Visninger: 46
For å vise de seks testene jeg tok i går da, istedenfor å forklare dem… Man blir jo fryktelig forvirret. Hjalp ikke at mailen fra BabyPlan sa at «3-7 tester vil kunne vise falsk positiv hvis man har tatt 1000 tester (så mange har jeg ikke tatt altså…). Det kan være du har spontanabortert, og har igjen hCG i systemet ditt». :)))
Såååå drøyt at de synser om du er gravid eller ikke. De er jo ikke helsepersonell og var vel ikke akkurat sånn at du spurte om de trodde du spontanabortert!

Jeg håper det er tilfellet :sorry: Fastlegen har hatt en e-konsult med meg i dag, og estimerer at jeg er 5+3 på vei, mtp at menstruajsonen min startet 29. nov, men EL var trolig rundt 21/22 desember, var ikke noen positive EL tester før da iallefall, hehe. Har fått time til hCG blodprøve imrg iallefall! Så da er det bare å krysse fingrene :’)
Hvis du hadde eggløsning rundt 21/22 desember er du nok mer 4+3. Det blir veldig feil å bruke menstermin med eggløsning så sent. Uansett spennende med hcg da!

Hvis du hadde eggløsning rundt 21/22 desember er du nok mer 4+3. Det blir veldig feil å bruke menstermin med eggløsning så sent. Uansett spennende med hcg da!
Jeg synes det var litt for langt ja, hehe. Spennende… nervepirrende. Jeg forstår ikke hvorfor jeg får streker på ettermiddagen/kveld, og ikke synser noe med morgenurin. Men vi får se hva blodprøven viser. Har fått time til det i dag! :)

Jeg synes det var litt for langt ja, hehe. Spennende… nervepirrende. Jeg forstår ikke hvorfor jeg får streker på ettermiddagen/kveld, og ikke synser noe med morgenurin. Men vi får se hva blodprøven viser. Har fått time til det i dag! :)
Tvi tvi!
Har du stoppet å teste med graviditetstester nå?

OPPDATERING:
Fikk svar på blodprøvene nå i kveld, med resultat på <5. Så det er åpenbart ikke noe på gang :( Rett før e-posten om at prøveresultatet var klart fikk vi nok en positiv BabyPlan test - den tydeligste så langt. Så det er jo gøy da. Skal aldri ty til de testene noe mer for å si det rett ut. Resten av dem går i søpla. Sønderknust. Da er det bare å vente på menstruasjonen da, og håpe at vi kommer kjapt i gang med IVF.

OPPDATERING:
Fikk svar på blodprøvene nå i kveld, med resultat på <5. Så det er åpenbart ikke noe på gang :( Rett før e-posten om at prøveresultatet var klart fikk vi nok en positiv BabyPlan test - den tydeligste så langt. Så det er jo gøy da. Skal aldri ty til de testene noe mer for å si det rett ut. Resten av dem går i søpla. Sønderknust. Da er det bare å vente på menstruasjonen da, og håpe at vi kommer kjapt i gang med IVF.
Så forferdelig å høre, og for noen møkkatester!!! Helt drøyt!! Håper du sender bilde av de positive testene og forklarer at du har under 5 i hcg til babyplan. Må jo åpenbart være en batch de må trekke tilbake!!

OPPDATERING:
Så trasig da! Forstår godt at du er sønderknust nå, klem. :Heartred :(

Testene er elendige. Har akkurat bestilt et nytt parti fordi jeg bare håpet på at jeg bare var uheldig forrige gang.. Angrer på det nå

OPPDATERING:
Hva er lot nr på testene?

Back
Topp