UL er 16 oktober så håper vi får endelig svar da, eller blir det ny UL 21 oktober.
Satser på alt er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UL er 16 oktober så håper vi får endelig svar da, eller blir det ny UL 21 oktober.
Trodde ikke man kunne hente babypakker før man var mye nærmere termin(?). Men siden jeg ser flere allerede har hentet, vil ihvertfall hente på Rimi nå (før det forsvinner).![]()
Bestilte den fra libero klubben nå![]()
Libero kommer i posten når det nærmer seg terminTror ikke du kan hente så mange, men Rimi var greit... Benyttet sjansen siden den forsvinner... Har sett mange har vært tomme allerede...
Kan du hente den nå eller må du vente?
Fikk beskjed om at det ikke var mulig å hente på rimi lenger, hvis jeg ikke allerede hadde mottatt kupong![]()
Når jeg prøvde å registrere megFikk du den beskjeden når du prøvde å registrere på nettet eller var du i butikken å spurte?
Når jeg prøvde å registrere meg
Jeg gjorde det for kanskje en uke siden, men kanskje de har tatt det bort da...
ser sånn ut
Her har to av rimibutikkene som ligger i området allerede byttet til coop extraKan prøve å sende en Mail eller spørre i nærmeste Rimi butikk da? Kanskje de har noen igjen?
Men skrev du en tidligere termindato da?Søk på Rimi babybox på nettet så får du opp en link hvor du registrerer deg. Et par dager senere kommer det et kort i posten som du tar med på en Rimi butikk og får pakken. Har sett at mange har hatt problemer med å få tak i da, siden de vil forsvinne, men du kan være heldig.
De har fjernet muligheten for å bestille helt fra sin sideMen skrev du en tidligere termindato da?
Prøv å skriv till de på FacebookFikk beskjed om at det ikke var mulig å hente på rimi lenger, hvis jeg ikke allerede hadde mottatt kupong![]()
Men skrev du en tidligere termindato da?
Smart! Skal prøve det!Prøv å skriv till de på Facebookde gjorde eg. de skulle senda den på posten
![]()
Ja gjør detSmart! Skal prøve det!![]()