Babypakket

Trodde ikke man kunne hente babypakker før man var mye nærmere termin(?). Men siden jeg ser flere allerede har hentet, vil ihvertfall hente på Rimi nå (før det forsvinner).:)

Trodde ikke man kunne hente babypakker før man var mye nærmere termin(?). Men siden jeg ser flere allerede har hentet, vil ihvertfall hente på Rimi nå (før det forsvinner).:)

Tror ikke du kan hente så mange, men Rimi var greit... Benyttet sjansen siden den forsvinner... Har sett mange har vært tomme allerede...

Bestilte den fra libero klubben nå :)

Kan du hente den nå eller må du vente?

Tror ikke du kan hente så mange, men Rimi var greit... Benyttet sjansen siden den forsvinner... Har sett mange har vært tomme allerede...

Kan du hente den nå eller må du vente?
Libero kommer i posten når det nærmer seg termin

Fikk beskjed om at det ikke var mulig å hente på rimi lenger, hvis jeg ikke allerede hadde mottatt kupong :(

Søk på Rimi babybox på nettet så får du opp en link hvor du registrerer deg. Et par dager senere kommer det et kort i posten som du tar med på en Rimi butikk og får pakken. Har sett at mange har hatt problemer med å få tak i da, siden de vil forsvinne, men du kan være heldig.
Men skrev du en tidligere termindato da?

Back
Topp