Babypakket

De har fjernet muligheten for å bestille helt fra sin side
Det vet jeg, men har allerede bestilt men har ikke fått noe verdikort. Skrev min ordentlige termindato og lurer på om jeg vil gå verdikortet siden de har sluttet med det....?

Det vet jeg, men har allerede bestilt men har ikke fått noe verdikort. Skrev min ordentlige termindato og lurer på om jeg vil gå verdikortet siden de har sluttet med det....?
Jeg har heller ikke fått min, men jeg jukset litt med dato da. Men må nesten bare se det ann om det kommer.

Er det noen som har bestilt fra Rimi og fått den? Lang tid tok det?

Jeg bestilte for bare en uke eller to siden... Gikk bare et par dager fra registrering til kortet var i posten. Fikk hentet ut pakken samme dag. Skrev også riktig termindato :)

Eg skrev på fb till de på søndag . Fick svar mandag. Har ikkje fått noet i posten enda. Skall oppdatera er visst eg får det. Eg skrev ikke ens termin datum Till de på fb. Men de svara ju å sa vi sender pakken på posten :)

Men eg bestillde om den på rema 1000 å de stog att eg kunde hæmta
Den efter 4 dagar. Men har eg fått møjlighet å hæmta den. Gjør de noet tro eller kan eg hæmta den nær tid som helst.

Men eg bestillde om den på rema 1000 å de stog att eg kunde hæmta
Den efter 4 dagar. Men har eg fått møjlighet å hæmta den. Gjør de noet tro eller kan eg hæmta den nær tid som helst.

Hvordan skrev du termindato da? Kan vel sikkert hente den når som helst, tror du ikke?

Eg skrev på fb till de på søndag . Fick svar mandag. Har ikkje fått noet i posten enda. Skall oppdatera er visst eg får det. Eg skrev ikke ens termin datum Till de på fb. Men de svara ju å sa vi sender pakken på posten :)
Spurte de etter verdikortet?

Noen som vet hvor det fins babypakke i Oslo? Fikk verdikortet idag og var på Rimi Bislett men der var de tomme.

Jeg fikk ikke bestilt fra rimi nå lenger. Tok kontakt med de på facebook

Eg har glømt å skriva her inne att eg fick hentelapp på posten før å hæmta Rimi babypakke

De har lagt ned men e skrev ju till de på fb så skulle de senda pakken på posten till meg :-) fick hentelapp fra posten sisst uke . Har bara ikkje haft formen till å hæmta den enda
Åja. Trodde du mente at de hadde sendt lapp til deg for å hente i butikk :-)

Back
Topp