Babypakker

MusikkNurket

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei.
Jeg bestilte baby pakke fra apoteket og fikk beskjed om at jeg kan hente den mellom 3 mnd før termin og 3mnd etter. Vet dere noe mer om når andre tillater å hente baby pakkene? Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i dette enda.

Jeg fikk mail av Goboken at jeg kan bestille velkomstpakken, men når jeg bestilte verifisert jeg meg kun med å betale 1kr ikke 69kr porto som de ville ha... Noen som har erfaring med de? Jeg blir med en gang skeptisk når slike ting skjer :D

Her en en link med oversikt over babypakker hvis det kan være nyttig for andre: https://babypakker.no/?gclid=Cj0KCQ...pl6gRg59kwB7orpofWUS7F4qL8FjYrfwaAjYdEALw_wcB
 
Samme de andre stedene :) jeg har hentet fra Kiwi, Rema, apotek 1 og bestilt fra Libero, alt bestilt dagen det var 3mnd igjen. Litt gira:laughing002
 
Noen bryr seg ikke om når man henter, men har selv ventet til det var innenfor hvis det sto noe.
Goboken tror jeg 'kredittsjekker' med den 1 kr fordi det blir jo et løpende abbonnement etterhvert, så de sjekker at de kan trekke fra det kortet. Jeg krysset av for å få velkomstpakken 10 dager etter termin og dermed starte abonnementet da (kan også ombestemme meg og få den når som helst), gjorde du det?
 
Noen bryr seg ikke om når man henter, men har selv ventet til det var innenfor hvis det sto noe.
Goboken tror jeg 'kredittsjekker' med den 1 kr fordi det blir jo et løpende abbonnement etterhvert, så de sjekker at de kan trekke fra det kortet. Jeg krysset av for å få velkomstpakken 10 dager etter termin og dermed starte abonnementet da (kan også ombestemme meg og få den når som helst), gjorde du det?
Ja, de har ingen bindingstid, så jeg har en notifikasjon om å melde meg ut når jeg har fått pakken :cat:
 
Back
Topp