Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fullstendig gitt opp pakkene fra Skoringen og Name It. Jeg har ikke fått noen av dem og ikke fått respons på henvendelse heller.
Men jeg har hentet Apotek 1 og bestilt Kiwi.
Her var faktisk rema 1000 og kiwi mye strengere enn apotek1.Generelt så har det vært veldig dårlig med kontroller på babypakkehenting. Kunne sikkert hentet de flere ganger utenom på apoteket
Så rart at du ikke har fått Name it? Jeg bestilte den for et par uker siden og da tok det noen dager før jeg fikk mail om å hente den..
Husk å bestille Rema sin også
Edit: Så at du hadde et innlegg til der du skrev at du hadde bestilt Rema sin![]()
Jeg har bestilt NameIt to ganger, begge mottatt bekreftelse osv. Men kommer aldri lenger.
Merkelig! Ikke havna i spam-filteret heller? Hvis det skal funke så dårlig så kan de jo bare droppe det...
Du kunne alltids tatt min siden jeg har glemt det, men det blir muligens en litt lang kjøretur.Neida. Jeg fikk e-postene og bekreftet med link og alt. Så ja, dårlig. Prøvde på tips om å kontakte dem på FB, men det nyttet heller ikke. Jaja, såååå fin var ikke den pakken at jeg gidder styre mer med det altså, men merkelig greie ...
Du kunne alltids tatt min siden jeg har glemt det, men det blir muligens en litt lang kjøretur.![]()

Greiere og billigere å bare kjøpe et sett klær da jaJeg har litt lyst å bestille name IT sin. Men å kjøre tre timer (en vei)og ta to svindyre ferjer for å hente den frister ikke.
Tror jeg ville droppet det da ja! Faktisk tenker jeg på forhånd at jeg dropper Name It sin hvis det blir en til baby innen noen år; altfor langt å kjøre for min del også.Jeg har litt lyst å bestille name IT sin. Men å kjøre tre timer (en vei)og ta to svindyre ferjer for å hente den frister ikke.
Hadde liksom vært noe annet om jeg faktisk skulle dit, men tviler på at det blir med det første.
Du kan få andre til å hente for deg [emoji4] Det skal jeg gjøre. De trenger kopi/bilde av mail, id og fullmakt. Så tar de den bare med seg når de skal hit likevel. Men om det er verdt det, er en helt annen sak [emoji23]Hadde liksom vært noe annet om jeg faktisk skulle dit, men tviler på at det blir med det første.
Jeg finner ikke bleiebøtta jeg! Er det slutt med gratis ?![]()