Babypakker

Libero pakka er vel helt borte. Ble vel erstattet med lillego.

Trudde fortsatt at stelleveska var med, Men kan ta feil der.

De meldte selv at den var borte.. Og er jo selvfølgelig Rema 1000 sin som er den tredje! Ikke Libero :)

Googlet den nå, og ja, den så veldig fin ut! Håper noen butikker eller produsenter tar initiativ til det her og (helst før vi føder :joyful:)
Undres over om det finnes et slikt type abonnement, sånn som det er med hobby, vanlige babyprodukter, hundeprodukter +++...
Det må sjekkes ut. :D

Vi er så treige på sånne ting her. Samme med den «2 good 2 go»-appen for å hindre svinn av mat, er altfor få tilbydere som benytter seg av det ...

Hei dere,
Jeg vil bare minne dere på en liten ting:
Det er kjempekjekt med gratis babypakker. Ett superflott bidrag når man venter baby. Ikke ett vondt ord om disse pakkene, det er ikke det jeg mener. MEN, husk å les hva dere godtar når dere bestiller disse pakkene. Husk at dere signerer medlemskap både her og der, slik at dere godkjenner at dere kan kontaktes av diverse firmaer ;)

Hei dere,
Jeg vil bare minne dere på en liten ting:
Det er kjempekjekt med gratis babypakker. Ett superflott bidrag når man venter baby. Ikke ett vondt ord om disse pakkene, det er ikke det jeg mener. MEN, husk å les hva dere godtar når dere bestiller disse pakkene. Husk at dere signerer medlemskap både her og der, slik at dere godkjenner at dere kan kontaktes av diverse firmaer ;)

Jepp. Jeg styrer forøvrig feks glatt unna sånne «vervetilbud» og «velkomstpakker» mm.

Min lokale kiwi har både esken og stellevesken [emoji4] kjenner en som jobber der, så ba han legge av ei veske til jeg kan hente[emoji39]

Bare et lite tips; det går an å jukse og skrive inn tidligere termin, hvis dere vil hente de før. :p
Jeg gjorde det med førstemann. :D

Jeg fant en stelleveske på ene butikken jeg er ringevikar på. Og hadde det vært min faste butikk skulle jeg bedt dem holde den av.

Hvordan er det å hente ut flere pakker? Feks en nå, vil ha til en babyshower, går det da an å hente ut igjen i sommer? :P

Hvordan er det å hente ut flere pakker? Feks en nå, vil ha til en babyshower, går det da an å hente ut igjen i sommer? :p

Jeg tror ikke det går. Da må du registrere den i en annens navn og hente den med din babykul. I alle fall er det noen pakker som det må gå minst et år mellom hver gang man henter ut.

Jeg har fullstendig gitt opp pakkene fra Skoringen og Name It. Jeg har ikke fått noen av dem og ikke fått respons på henvendelse heller.

Men jeg har hentet Apotek 1 og bestilt Kiwi.

Back
Topp