Libero pakka er vel helt borte. Ble vel erstattet med lillego.
Trudde fortsatt at stelleveska var med, Men kan ta feil der.
De meldte selv at den var borte.. Og er jo selvfølgelig Rema 1000 sin som er den tredje! Ikke Libero
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Libero pakka er vel helt borte. Ble vel erstattet med lillego.
Trudde fortsatt at stelleveska var med, Men kan ta feil der.
Den babypakken ønsker jeg meg ogLurer på når det kommer en babypakke for oss som er så "sære" at vi vil ha gjenbruk og økologisk...![]()

Så at de har hatt det i danmark. Det var en fin-fin pakke!Den babypakken ønsker jeg meg og![]()
Googlet den nå, og ja, den så veldig fin ut! Håper noen butikker eller produsenter tar initiativ til det her og (helst før vi føderSå at de har hatt det i danmark. Det var en fin-fin pakke!
)Undres over om det finnes et slikt type abonnement, sånn som det er med hobby, vanlige babyprodukter, hundeprodukter +++...Googlet den nå, og ja, den så veldig fin ut! Håper noen butikker eller produsenter tar initiativ til det her og (helst før vi føder)
Hvis ikke det finnes allerede får vi starte det!Undres over om det finnes et slikt type abonnement, sånn som det er med hobby, vanlige babyprodukter, hundeprodukter +++...
Det må sjekkes ut.![]()
Det høres ut som en plan!Hvis ikke det finnes allerede får vi starte det!
Nei det er nok ikke det, men du kan jo legge inn ett varsel med link på mobilen din?Hmm, noen måte å få forumet til å automatisk minne meg på denne tråden om 2 måneder? (Reddit har en sånn !RemindMe-funksjon.)
Hei dere,
Jeg vil bare minne dere på en liten ting:
Det er kjempekjekt med gratis babypakker. Ett superflott bidrag når man venter baby. Ikke ett vondt ord om disse pakkene, det er ikke det jeg mener. MEN, husk å les hva dere godtar når dere bestiller disse pakkene. Husk at dere signerer medlemskap både her og der, slik at dere godkjenner at dere kan kontaktes av diverse firmaer![]()
Jukse?!?Bare et lite tips; det går an å jukse og skrive inn tidligere termin, hvis dere vil hente de før.
Jeg gjorde det med førstemann.![]()

I noen tilfeller er juks greit.Jukse?!?![]()
![]()
Hvordan er det å hente ut flere pakker? Feks en nå, vil ha til en babyshower, går det da an å hente ut igjen i sommer?![]()