Babypakker

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Har vært å hentet TO babypakker i dag:D En fra Apotek 1 og en fra Vitusapoteket. Fikk til og med to stelletepper, var et rosa i pakken men jeg får jo gutt, så da fikk jeg med et blått også :) Er veldig fornøyd:D

Vedlegg

• 1360665358162.jpg
    1360665358162.jpg
    59,9 KB · Visninger: 76
Gleder meg til å hente mine pakker :) har ikke fått med meg at det er 2 forskjellige pakker fra 2 forskjellige apotek. Morro :)

Jeg visste bare om Babybox jeg! Er ikke det apotek1? Hvordan får jeg vitus da?

Dere går inn på www.babybaby.no og bestiller der. Jeg bestilte i går, og hentet den i dag.

Det virket forresten som om man må ha kviteringen på ark, de tok den inn ihvertfall.

Så snilt av dem å gi et ekstra teppe :) Husker jeg også fikk rååsa smukk blant annet til gutten min og noen andre jentete greier i noen slike pakker ;)

Så snilt av dem å gi et ekstra teppe :) Husker jeg også fikk rååsa smukk blant annet til gutten min og noen andre jentete greier i noen slike pakker ;)
Ja kjempe snilt. Hun spurte hva jeg ventet, og så gikk hun å hentet et teppe og en toalettveske begge i blått :D så dette fikk jeg utenom pakken, tror jeg..

Hentet også babybox i dag. Jeg viste bare mailen på mobil. Var bedre denne gang enn sist syns jeg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har ikke kommet så langt jeg enda,men jeg har no god tidenda:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Fikk babypakken fra BAM i posten idag, der var det blandt annet et gavekort på 500,- fra fotoknudsen :D Gleder meg til å hente flere pakker :D

Åh, det var jo en skår i gleden :( Har ikke fått med meg det jeg.

Er fotoknudsen gått konk? .... Blæh....

Koselig med alle disse babypakkene. Fikk i hus Apotek1 sin i dag og bleiebøtta fra BarnasHus :))
videre er det VitusApotek og så kommer vel RIMI sin i posten etterhvert?! ... Eller det "hentekortet"?!

Back
Topp