Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere går inn på www.babybaby.no og bestiller der. Jeg bestilte i går, og hentet den i dag.
Det virket forresten som om man må ha kviteringen på ark, de tok den inn ihvertfall.
Merkelig, skal finne ut av det jeg.Linken funker ikke![]()
Ja kjempe snilt. Hun spurte hva jeg ventet, og så gikk hun å hentet et teppe og en toalettveske begge i blåttSå snilt av dem å gi et ekstra teppeHusker jeg også fikk rååsa smukk blant annet til gutten min og noen andre jentete greier i noen slike pakker
![]()
Så bra at det går å vise bare mailen fra mobilen.Hentet også babybox i dag. Jeg viste bare mailen på mobil. Var bedre denne gang enn sist syns jeg
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg gjorde det samme i dagSå bra at det går å vise bare mailen fra mobilen.
Nei, du må ha to forskjellige lapper. Link til stedet du bestiller til Vitusapoteket litt lengre fremme i denne tråden.Kan man ta med den samme lappen til både Vitus og Apotek1 og få to forskjellige pakker?
Fikk den i går. Men fotoknutsen har jo gått konkurs desverre.Fikk babypakken fra BAM i posten idag, der var det blandt annet et gavekort på 500,- fra fotoknudsenGleder meg til å hente flere pakker
![]()
Me too.. Kjipt med det gavekortet..Fikk den i går. Men fotoknutsen har jo gått konkurs desverre.