Babypakker fra butikker

Hentet apoteket sin i dag. Syntes det var en del ok ting der, jeg. Vet ikke om jeg henter ut noen fler.
 
Du fikk mer enn meg i kiwi sin!
Jeg fikk en bleiepakke med libero touch 1 og 2 i samme pakke, såpe og olje, en pakke Libresse ammeinnlegg og våtservietter. Den lille pakken der. Tydeligvis litt forskjell da :)
Da har du fått den gamle pakken, de har sikkert noen igjen av den :)
 
Du fikk mer enn meg i kiwi sin!
Jeg fikk en bleiepakke med libero touch 1 og 2 i samme pakke, såpe og olje, en pakke Libresse ammeinnlegg og våtservietter. Den lille pakken der. Tydeligvis litt forskjell da :)
Som hun over her skrev, så har du fått en av de gamle.

Det var "libero startboks" til å begynne med.

Så var det en kort periode med kiwis "egne" babypakke, som kom i en svart skulderbag (stellebag)

Og så gikk de over til Lillego startboks.
Usikker på innholdet i de første, men var altså Lillego jeg fikk
 
Som hun over her skrev, så har du fått en av de gamle.

Det var "libero startboks" til å begynne med.

Så var det en kort periode med kiwis "egne" babypakke, som kom i en svart skulderbag (stellebag)

Og så gikk de over til Lillego startboks.
Usikker på innholdet i de første, men var altså Lillego jeg fikk
Aha, da skjønner jeg hvorfor de ikke fikk scanna den og jeg bare fikk den med meg.. jaja, samma det. Kan scanne den nye på en annen kiwi butikk da sikkert hehe. Fikk ikke apotekets sin siden jeg aldri fikk koden i appen og jeg står som er registrert.
 
Aha, da skjønner jeg hvorfor de ikke fikk scanna den og jeg bare fikk den med meg.. jaja, samma det. Kan scanne den nye på en annen kiwi butikk da sikkert hehe. Fikk ikke apotekets sin siden jeg aldri fikk koden i appen og jeg står som er registrert.

Ja om de ikke fikk scanna den, kan du fint hente ut i en annen kiwibutikk. Da er det jo ikke registrert at du har hentet.

Jeg fikk heller ingen kupong i apotek appen, men tar med mailen og leg når jeg henter, så tror jeg det skal gå bra.
 
I apotek-app'en min ligger tilbudskupongene (og baby boxen) under siden "KUNDEKLUBB".

Screenshot_20190218-113425_Gallery.jpg
 
Ja om de ikke fikk scanna den, kan du fint hente ut i en annen kiwibutikk. Da er det jo ikke registrert at du har hentet.

Jeg fikk heller ingen kupong i apotek appen, men tar med mailen og leg når jeg henter, så tror jeg det skal gå bra.
Jeg fikk den ikke ut på det grunnlaget. Litt irriterende.. Men måtte kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om. Og det gidder jeg da ikke.. da blir det to kiwi istedet hehe
 
Jeg fikk den ikke ut på det grunnlaget. Litt irriterende.. Men måtte kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om. Og det gidder jeg da ikke.. da blir det to kiwi istedet hehe

Så sære de er noen ganger. Jeg fikk den på apoteket uten å vise kupongen i app'en, så jeg har jo kupongen fortsatt. :p
 
Våtserveiettene i KIWI pakken trekkes tilbake fra markedet nå. Så de burde man kaste.

"Libero Touch Wet Wipes".

"Det finnes ingenting som er viktigere enn et barns sikkerhet. Derfor tar vi ingen risiko. Produktsikkerhet er høyeste prioritet for oss, og vi velger derfor og frivillig tilbakekalle alle våtservietter av merket Libero Touch Wet Wipes, som en forholdsregel da produktene har vist seg å inneholde et forhøyet nivå av bakterier.

Hvis du har kjøpt produktet oppfordrer vi deg til å ikke bruke produktet, men ta kontakt med vår forbrukerkontakt pålibero.forbruker.kontakt@essity.com for å få informasjon om hvordan du skal gå frem. l bli gitt kompensasjon. Vid Legg ved navn, adresse, telefonnummer og mailadresse.

Vi gjennomfører nå en kvalitetssikring av alle Libero Touch Wet Wipes og vil ha mer informasjon så snart denne er avsluttet."
 
Fikk den mailen jeg også så kaster den pakken med wipes
 
Hehe, enig. Storebror her synes det var veldig morsom da :rolleyes:
Det skjønner jeg :D Jeg har kjøpt 3 kosekluter fra newbie, da man fikk brodert én valgfri vare på Kappahl for lenge siden. Tenkte det er greit med to i backup i tilfelle han blir en koseklutgutt :hilarious:
 
Det skjønner jeg :D Jeg har kjøpt 3 kosekluter fra newbie, da man fikk brodert én valgfri vare på Kappahl for lenge siden. Tenkte det er greit med to i backup i tilfelle han blir en koseklutgutt :hilarious:

Har ikke kjøpt noen, men har flere som storebror egentlig aldri brukte. Fikk både i gaver og kjøpte selv. Så mulig hun kan få en av de hvis storebror synes det er ok :) Fine de fra newbie da ❤️
 
Om man ikke har kastet de pakkene med våtservietter fra Libero enda så ønsker de at man tar kontakt med dem og sender til dem.

Dersom man allerede har kastet og tar kontakt, så sender de ny om man gir dem adressen sin. :)

"Hvis du fortsatt har Libero Touch Wet Wipes hjemme;
Send en e-post tillibero.forbruker.kontakt@essity.com, med navn, adresse, telefonnummer og antall pakker med Libero Touch Wet Wipes du har hjemme.

Du vil da få tilsendt en svarkonvolutt fra oss som du kan bruke til å sende tilbake produktet. Vi kompenserer dine Libero Touch Wet Wipes, med nye Libero Wet Wipes."
 
Back
Topp