Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fikk mer enn meg i kiwi sin!Hentet ut fra Name it og Kiwi sin i dag. (Skal hente ut apoteket sin og) Her er innholdet:
Vis vedlegget 289143 Vis vedlegget 289144
Da har du fått den gamle pakken, de har sikkert noen igjen av denDu fikk mer enn meg i kiwi sin!
Jeg fikk en bleiepakke med libero touch 1 og 2 i samme pakke, såpe og olje, en pakke Libresse ammeinnlegg og våtservietter. Den lille pakken der. Tydeligvis litt forskjell da
Som hun over her skrev, så har du fått en av de gamle.Du fikk mer enn meg i kiwi sin!
Jeg fikk en bleiepakke med libero touch 1 og 2 i samme pakke, såpe og olje, en pakke Libresse ammeinnlegg og våtservietter. Den lille pakken der. Tydeligvis litt forskjell da
Aha, da skjønner jeg hvorfor de ikke fikk scanna den og jeg bare fikk den med meg.. jaja, samma det. Kan scanne den nye på en annen kiwi butikk da sikkert hehe. Fikk ikke apotekets sin siden jeg aldri fikk koden i appen og jeg står som er registrert.Som hun over her skrev, så har du fått en av de gamle.
Det var "libero startboks" til å begynne med.
Så var det en kort periode med kiwis "egne" babypakke, som kom i en svart skulderbag (stellebag)
Og så gikk de over til Lillego startboks.
Usikker på innholdet i de første, men var altså Lillego jeg fikk
Aha, da skjønner jeg hvorfor de ikke fikk scanna den og jeg bare fikk den med meg.. jaja, samma det. Kan scanne den nye på en annen kiwi butikk da sikkert hehe. Fikk ikke apotekets sin siden jeg aldri fikk koden i appen og jeg står som er registrert.
Jeg fikk den ikke ut på det grunnlaget. Litt irriterende.. Men måtte kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om. Og det gidder jeg da ikke.. da blir det to kiwi istedet heheJa om de ikke fikk scanna den, kan du fint hente ut i en annen kiwibutikk. Da er det jo ikke registrert at du har hentet.
Jeg fikk heller ingen kupong i apotek appen, men tar med mailen og leg når jeg henter, så tror jeg det skal gå bra.
Den kosekluten syns jeg er så fæl haha! Av alle figurer liksom, så har de den... Vår havner nok i en fretex-poseHentet ut fra Name it og Kiwi sin i dag. (Skal hente ut apoteket sin og) Her er innholdet:
Vis vedlegget 289143 Vis vedlegget 289144
Jeg fikk den ikke ut på det grunnlaget. Litt irriterende.. Men måtte kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om. Og det gidder jeg da ikke.. da blir det to kiwi istedet hehe
ForskjellsbehandlingSå sære de er noen ganger. Jeg fikk den på apoteket uten å vise kupongen i app'en, så jeg har jo kupongen fortsatt.
Den kosekluten syns jeg er så fæl haha! Av alle figurer liksom, så har de den... Vår havner nok i en fretex-pose
Det skjønner jeg Jeg har kjøpt 3 kosekluter fra newbie, da man fikk brodert én valgfri vare på Kappahl for lenge siden. Tenkte det er greit med to i backup i tilfelle han blir en koseklutguttHehe, enig. Storebror her synes det var veldig morsom da
Det skjønner jeg Jeg har kjøpt 3 kosekluter fra newbie, da man fikk brodert én valgfri vare på Kappahl for lenge siden. Tenkte det er greit med to i backup i tilfelle han blir en koseklutgutt