Babypakker fra butikker

Som oftest 3 måneder før termin.

For min del tror jeg vi bare blir å hente ut fra apoteket denne gangen. Var mange produkt vi aldri brukte i Rema sin som bare ble stående sist. Vi har prøvd noen av Kiwi produktene og de fungerte dårlig på lille, så tror vi holder oss unna denne. Muligens vi skaffer oss Skoringen sin.
 
Må si meg enig med de andre to, blir nok apoteket sin denne gangen. Hentet alle sist og mye ble liggende ubrukt eller gitt bort til andre:happy:
 
Vi brukte alt i Rema sin, så den skal vi difinitivt ha, litt usikker på om jeg gidder apoteket sin, følte det var nesten bare reklame og mye papir og plastsøppel.. skal også ha nameit sin og sikkert kiwi sin :)
 
Hvordan går det med babypakkene?

Jeg har hentet ut fra Rema 1000, Apotek1, NameIt og Skoringen. Jeg tenker også å hente ut Kiwi sin før fødsel.

Som førstegangsfødende trenger vi «alt» og vet ikke hvilke produkter som passer oss eller babyen best, og jeg syntes derfor det er gull når man kan forsøke litt forskjellige ting gratis før man kjøper noe selv.

Finnes det andre pakker dere anbefaler å prøve?
 
Jeg har hentet Skoringen og name it:) De andre kan vel ikke hentes før det er 3 mnd igjen til termin. Men skal ha kiwi,rema og apotek sine og:)
 
Jeg har hentet Skoringen og name it:) De andre kan vel ikke hentes før det er 3 mnd igjen til termin. Men skal ha kiwi,rema og apotek sine og:)
Eg fikk hentet ut rema og Apotek1 sin for en liten stund siden :) Rema krevde ikke termindato og Apotek1 fikk eg hentelapp i app selvom det var over 4mnd til termin når eg registrerte :)
 
Jeg har hentet Skoringen og name it:) De andre kan vel ikke hentes før det er 3 mnd igjen til termin. Men skal ha kiwi,rema og apotek sine og:)

Jeg har over tre måneder igjen, og ingen har spurt om terminbekreftelse. Tenker at så lenge de ser magen skjønner de jo at man nærmer seg :) Har hentet ut denne uka, og er tre måneder igjen neste uke, så har ikke juksa så mye :rolleyes:
 
Name It og Skoringen har ingen regel på når i svangerskapet man kan hente. Jeg måtte purre for å få hentemeldingen på Name It sin pakke, så det tok litt tid før jeg fikk hentet den.
 
Har hentet ut Rema og apotek 1 sine. Skulle hente hos Name It, men de var tomme...så får hente senere. Skal også ordne hos Kiwi :)
 
Sniker fra september. Gleder meg til jeg (forhåpentligvis) en gang kommer så langt at jeg kan hente ut disse. Veldig spennende syns jeg
 
Har hentet rema, kiwi, nameit, apoteket og Skoringen sine:angelic:
 
Back
Topp