Babyolje

AnnieMa

Flørter med forumet
Hvilken Babyolje har dere kjøpt inn til bruk? Jeg hadde kjøpt burts bees men nå tør jeg jo ikke bruke den :O

Estelle & Thild
Kjøpte både babyolje, baby shampoo, baby bodywash og Pregnancy oil fra dem ☺️

Skal kjøpe änglamark fra coop denne gangen også :)

Last edited:
Vi bruker anglamark frå coop til massasjeolje, så blir å kjøpe inn litt ekstra av den så vi har til baby kommer og :)

Vi også hadde kjøpt burts bees, men den har blitt min dusj-"såpe" nå :p jeg har ikke tenkt så mye over hva vi skal kjøpe nå da, men scanner den nok i hormon-appen før kjøp :)

Har vanlig fra Natusan (brukte den til de 2 andre også), men har også kjøpt Coop sin .. :)

Er Coop sin god altså? :)
den er parfymefri i hvert fall :) lurer på om den er økologisk? uten at jeg skal si noe sikkert. Men den har fått gode ord på seg i hvert fall :) så var den på så grei pumpeflaske :D

Har den lille Libero flaksen med olje som kom med en eller annen babybox. :)

Burts bees utgår, den er så klissete og fæl. Hang gule oljerender i badebalja som omtrent måtte skrapes bort etter hvert bad. Isj.

Har kjøpt Dr. Greve sin babyolje, de hadde den på sykehuset så jeg da vi var på omvisning.

Fikk Dr. Greve sin i gave så kanskje vi prøver den først :)

Har hatt veldig lite bruk for babyolje, så bare brukt de som er i de gratisboksene man får. Bruker minst mulig stelleprodukter, holder som oftest med rent vann og en klut.

Men forresten fikk jeg bruk for å babyolje på meg selv for å massere brystet under utdrivning da jeg fikk brystbetennelse sist.

Akkurat nå har jeg Apotek1 sin. Også har jeg jo fått libero sin i babypakken deres. Ellers pleier vi som regel å bruke Dr. Greve sin :)

Back
Topp