Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj ja den har jeg faktiskBruker den de hadde på barselavdelingen, badeolje NAF [emoji4]
Åj ja den har jeg faktiskvet du om man kan bruke den sånn konsentrert også? Har bare brukt den som anvist på pakken, 1-2ss i badevann eller hva enn det står
![]()
Viste ikke at tena hadde egen oljeVi bruker den de hadde på sykehuset. TENA skin care oil. Kjøpes på apotek.
Ja natural er jo fri for altVi brukte Neutral sin da hun var nyfødt. Kjempefornøyd med den.
Vi testet også Burts bees olje og den fikk hun utslett av, det samme med pudder fra samme merke, så det holder vi oss unna i hvert fall.
Har aldri testet rema sinSuperfornøyd med Rema produktene generelt her![]()
Ja tenkte å bruke til bleieskift osv, bruker ikke våtservietter, bare tørr engangskluter som jeg har i vann og oljeVi bruker Ängelmark, både babyolje, dusjsåpe og sjampo (han er nå 2 år men brukte det samme da han var baby). Babyolja bruker vi mest på vaskeklut, særlig i bleieområdet. Da han var mindre også i badevannet. Vi er fornøyd. Ängelmark produktene er allergitestet og uten hormonforstyrrende stoffer. Ingen parfyme heller, i allefall ikke i babyproduktene.
Er den en spesiell grunn til at du ikke brukte Ängelmark i vannet?Vi brukte Neutral sin olje i badevannet, og Änglamark ellers. Sistnevnte kommer i veldig kjekk pumpeflaske![]()
Ah kanskje jeg må spørre apoteket! Har jo tenkt å bruke til bleieskift osvAner ikke [emoji28][emoji85] har også bare brukt den som anvist, i badevann [emoji4]
Tja, syntes "konsistensen" på Neutral sin funket bedre i badevann. Vanskelig å forklare [emoji6] Men Änglamark funker fint i badevann den og altså.Er den en spesiell grunn til at du ikke brukte Ängelmark i vannet?![]()
Aha ja jeg forstårTja, syntes "konsistensen" på Neutral sin funket bedre i badevann. Vanskelig å forklare [emoji6] Men Änglamark funker fint i badevann den og altså.

Ja tenkte å bruke til bleieskift osv, bruker ikke våtservietter, bare tørr engangskluter som jeg har i vann og oljeselges Ängelmark i Norge også?