Babynest

Kjøpte da jeg var på vei med lillebror, så bruker det igjen. Er så fornøyd med det og syns det var så fint. Jeg kjøpte mitt hos en privatperson på Sørlandet som syr. Kunne velge farge og mønster selv. Sydd med skumgummi madrass som kan tas ut i forbindelse med vask.

20190620_173603.jpg
 
Vi har kjøpt et fra Vidas babynest. Ikke prøvd det enda. Virker veldig bra med stiv bunn :joyful:
 
Jeg fikk sponset av Lykkeliten babynest med første i fjor, men ønsket et mer simpelt et denne gangen og et som ikke «alle» andre har. Får derfor sponset et av Nøtteliten!
ELSKER det :)

OBS! Bare husk å ikke la babyene sove i det uten tilsyn.
 

Vedlegg

  • C7441C61-C469-448B-BDEF-7DBDE1B555C9.jpeg
    C7441C61-C469-448B-BDEF-7DBDE1B555C9.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 59
Finner ikke link til det jeg har, men vi har fra Lykkeliten i lys grå:happy:
 
Jeg fikk sponset av Lykkeliten babynest med første i fjor, men ønsket et mer simpelt et denne gangen og et som ikke «alle» andre har. Får derfor sponset et av Nøtteliten!
ELSKER det :)

OBS! Bare husk å ikke la babyene sove i det uten tilsyn.
Åååå dette var helt nydelig!!! :Heartred nesten så jeg skulle ønske at vi trengte et nytt, haha!
 
Jeg skal lage mitt eget babynest som jeg gjorde me di to andre :happy: skal reise på stoff og stil og finne stoff jeg vil ha :)
 
Last edited:
Sydde til mini og fikk ett i gave :p føler det blir litt overkill å skulle lage ett til :D
 
Jeg skal gjøre det enkelt og kjøpe et fra Done By Deer denne gangen. :) Med første kjøpte jeg et kjempefint et av en liten bedrift, med andre fikk jeg et hjemmelaget av en venninne. :)
 
Dere som har barn fra før, ble babynest brukt mye? Lurer på å kjøpe, men kanskje vente til etter hun er født. Kjedelig å kjøpe, også får man en baby som kun vil være nær, helt til den har vokst ut av det.
Men i en drømmeverden ser jeg for med at babyen min elsker både babynest, vogna og bæresjal, uten å protestere...:angelic::hilarious:
 
Jeg sydde selv sist, og tenker å bruke det samme denne gangen! Visste ikke kjønn sist så lagde det i en fin grønn farge. Så kan bruke det uansett hva det blir denne gang også!
 
  • Liker
Reactions: Azu
Dere som har barn fra før, ble babynest brukt mye? Lurer på å kjøpe, men kanskje vente til etter hun er født. Kjedelig å kjøpe, også får man en baby som kun vil være nær, helt til den har vokst ut av det.
Men i en drømmeverden ser jeg for med at babyen min elsker både babynest, vogna og bæresjal, uten å protestere...:angelic::hilarious:
Jeg hadde, som jeg skrev over, til begge mine eldste. Der var den yngste ganske avhengig av nærhet tidlig, og likevel fikk vi masse bruk for babynestet. :) Man kan ikke vite på forhånd, så hvis du er usikker, så venter du med å kjøpe. :)
 
Back
Topp