Babynest

Tok det frem nå for å se; det er en ‘flapp’ som kan åpnes nederst, og gjemt under der er det tråder som kan ‘slakkes’ slik at hele nestet bretter seg litt ut og blir bredere. Hvis det var forståelig? :hilarious: Men kan ikke gjøres lengre, ser det ut til. Det er imidlertid ganske langt fra før av, så håper vi kan bruke det en stund :)

For øvrig høres jo voksi sitt også supert ut :rolleyes: Det er så mange gode produkter der ute, man vil jo ha alt :joyful:

det ga mening! Tusen takk for at du sjekket :) Høre sut som et bra valg, dere blir sikkert godt fornøyd!


Vi gikk for voksi premium:)
Superfornøyd med det hittil, men så har ikke babyen komt enda da;)

Synes også det ser veldig greit ut!!


https://www.babyshop.no/sleep-carri...zYLBRlMR7yCHDeRCtMsR53GiTnIa9gxcaAlwfEALw_wcB

Jeg kommer nok til å gå for dette. Syns det er kjekt å kunne flytte sovende baby og likte veldig godt at man kan "slå ned" sidene slik at det blir en matte. Da kan det hende den kan brukes i senga om natta også(må se an hvordan det blir selvfølgelig.)

Se der, en variant som tilsynelatende er laget for legg transport. Fine funksjoner på det, skiller seg fra de andre. Så spørs det jo om alt det vil bli brukt :) Mye greier i denne utstyrsjungelen!


Jeg liker Lykkeliten sine babynest

https://lykkelitenbabynest.no

Perfekt passform, babyen blir ikke for varm nedi, og kan åpnes når de vokser. Ikke minst er de nydelige å se på :shy: Og masse å velge mellom.

Jeg valgte denne til jenta mi i magen, måtte bare! Så fin! :love7 Har bestilt derifra tidligere og vært veldig fornøyd
Vis vedlegget 330166

De var jo veldig fine og søte!
 
Har tenkt å bestille fra Lykkeliten lenge, synes nestene er nydelige :Heartred
Vet du om det er mulig å vaske dem?

Jeg ble aldri å vaske min forrige siden jeg ga den videre til noen andre. Men ser at man kan åpne underdelen for å ta ut madrassen som er inni. Kantene kan ikke åpnes. På nettsiden står det "Kan vaskes på finvask og lav sentrifuge, tørkes liggende på stativ. Vi anbefaler håndvask av madrassen."

En annen ting som så annerledes ut med denne som jeg bestilte nå i forhold til den forrige, er at den har mindre plass inni, men skjønte fort at det justerer man bare med stroppene heldigvis :)
 
Jeg ble aldri å vaske min forrige siden jeg ga den videre til noen andre. Men ser at man kan åpne underdelen for å ta ut madrassen som er inni. Kantene kan ikke åpnes. På nettsiden står det "Kan vaskes på finvask og lav sentrifuge, tørkes liggende på stativ. Vi anbefaler håndvask av madrassen."

En annen ting som så annerledes ut med denne som jeg bestilte nå i forhold til den forrige, er at den har mindre plass inni, men skjønte fort at det justerer man bare med stroppene heldigvis :)
Supert, takk for utfyllende svar :happy:
 
Back
Topp