Babynest

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har dere kjøpt, hvilket?

Tror valget her står mellom Liewood gro og Voksi premium. Voksi er på tilbud, men uten bærestropper. Liewood har bærestropper, og er litt dyrere. Synes begge ellers ser veldig kjekke ut.

https://www.babycare.no/voksi-babynest-premium-moon-pink.html
https://www.minikids.no/products/ba...kQ3gIvGR8BIZvDX1-ZzhD07prRe-1pKBoCTokQAvD_BwE

Tanker og erfaringer? Andre vi bør se på? Kan Liewood åpnes i enden slik at den kan brukes lenger? Er Voksi uansett stabilt nok til å bære nest med baby fra ett rom til et annet?
 
Ville ikke ha bært neste etter stropper med baby oppi uansett. Ellers ingen erfaring med de to. Det viktigste er at nestet har faste nok kanter...
 
Vi har valgt voksi. Har ingen erfaringer enda da :) Synes det virket kjekt at man kan forlenge lengden.
 
Vi har gått for Liewood sitt :) En venninne skrøt veldig av det, spesielt hvor praktisk det var å kunne bære barnet rundt i det. Bunnen er ganske hard/fast, så gikk helt fint å frakte baby rundt i leiligheten i dette (krøllet seg ikke sammen el).

I tillegg er det jo så fint :joyful:

Tror dessverre ikke det kan forlenges i lengden, ser i hvert fall ikke sånn ut :/
 
Vi har gått for Liewood sitt :) En venninne skrøt veldig av det, spesielt hvor praktisk det var å kunne bære barnet rundt i det. Bunnen er ganske hard/fast, så gikk helt fint å frakte baby rundt i leiligheten i dette (krøllet seg ikke sammen el).

I tillegg er det jo så fint :joyful:

Tror dessverre ikke det kan forlenges i lengden, ser i hvert fall ikke sånn ut :/

Godt å høre erfaringer! Enig i at det ser supert ut!

Så det kan ikke åpnes opp i enden der? Det kan man på Voksi og da kan det jo brukes litt til (så spørs det jo egentlig om behovet er der når babyen uansett har blitt så stor).
 
Vi har valgt voksi. Har ingen erfaringer enda da :) Synes det virket kjekt at man kan forlenge lengden.

Det samme tenker jeg, og at det er i mange fine farger! Virket bunnen passelig stødig? Tror du at du kunne løftet nestet med baby og bært fra f.eks stue til soverom?
 
Vi gikk for Voksi premium (som kan åpnes) da vi er veldig fornøyde med Voksi generelt (fantastiske vognposer!) og at det er det eneste godkjente nestet som har vært igjennom nøye kontroller ++ Også et veldig pluss at alt kan vaskes. Så langt er jeg veldig fornøyd med det, det er fast og samtidig mykt, god tykk madrass og veldig enkelt å fjerne alt for å hive det i vaskemaskinen. Med min første hadde vi et hjemmelaget ett som mistet fasongen raskt og ikke kunne vaskes så dette oppleves som veldig praktisk haha!

Forøvrig ville jeg ikke bært med bærestropper med baby inni uansett.
 
Også ville jeg ikke kjøpt nest som ikke kan åpnes, babyer vokser raskt!
 
Ville ikke ha bært neste etter stropper med baby oppi uansett. Ellers ingen erfaring med de to. Det viktigste er at nestet har faste nok kanter...

Måtte jo uansett bært det rolig og forsiktig, ikke svingt det rundt som en handlepose, nei :) Men veldig kjekt om man kan flytte sovende baby i nestet fra stue til soverom på kveldstid :)
 
Vi gikk for Voksi premium (som kan åpnes) da vi er veldig fornøyde med Voksi generelt (fantastiske vognposer!) og at det er det eneste godkjente nestet som har vært igjennom nøye kontroller ++ Også et veldig pluss at alt kan vaskes. Så langt er jeg veldig fornøyd med det, det er fast og samtidig mykt, god tykk madrass og veldig enkelt å fjerne alt for å hive det i vaskemaskinen. Med min første hadde vi et hjemmelaget ett som mistet fasongen raskt og ikke kunne vaskes så dette oppleves som veldig praktisk haha!

Forøvrig ville jeg ikke bært med bærestropper med baby inni uansett.

Takk for supernyttig info! Merker jeg heller mest mot dette nå ;)

Bærer du det i armene med sovende baby oppi, eller har du det liggende ett sted så lenge baby sover?
 
Takk for supernyttig info! Merker jeg heller mest mot dette nå ;)

Bærer du det i armene med sovende baby oppi, eller har du det liggende ett sted så lenge baby sover?

Jeg har det liggende. Vi bruker det i stua og soverommet er like ved, men skulle jeg flyttet babyen er det ikke noe problem å bære nestet med et sovende barn oppi med armene! Føles tryggere det enn reimer :)
 
Bare husk at barnet skal ikke sove i nestet uten at det er folk tilstede!
 
Godt å høre erfaringer! Enig i at det ser supert ut!

Så det kan ikke åpnes opp i enden der? Det kan man på Voksi og da kan det jo brukes litt til (så spørs det jo egentlig om behovet er der når babyen uansett har blitt så stor).

Tok det frem nå for å se; det er en ‘flapp’ som kan åpnes nederst, og gjemt under der er det tråder som kan ‘slakkes’ slik at hele nestet bretter seg litt ut og blir bredere. Hvis det var forståelig? :hilarious: Men kan ikke gjøres lengre, ser det ut til. Det er imidlertid ganske langt fra før av, så håper vi kan bruke det en stund :)

For øvrig høres jo voksi sitt også supert ut :rolleyes: Det er så mange gode produkter der ute, man vil jo ha alt :joyful:
 
Vi gikk for voksi premium:)
Superfornøyd med det hittil, men så har ikke babyen komt enda da;)
 
Det samme tenker jeg, og at det er i mange fine farger! Virket bunnen passelig stødig? Tror du at du kunne løftet nestet med baby og bært fra f.eks stue til soverom?
Det vet jeg ikke for vi har ikke tatt nestet ut av oppbevaringsbagen den ligger i :)
 
Det samme tenker jeg, og at det er i mange fine farger! Virket bunnen passelig stødig? Tror du at du kunne løftet nestet med baby og bært fra f.eks stue til soverom?
Det står at man ikke skal gjøre dette på advarselen, så det ville jeg ikke gjort. Madrassen er såpass lite avstivet at jeg tror den vil brette seg. Tidligere har jeg flyttet babynest med baby i, men da har jeg holdt under babyen -om du skjønner? Ville bare flyttet på denne måten:)
 
Jeg liker Lykkeliten sine babynest

https://lykkelitenbabynest.no

Perfekt passform, babyen blir ikke for varm nedi, og kan åpnes når de vokser. Ikke minst er de nydelige å se på :shy: Og masse å velge mellom.

Jeg valgte denne til jenta mi i magen, måtte bare! Så fin! :love7 Har bestilt derifra tidligere og vært veldig fornøyd
0F8E4EA1-FAB7-4EE0-AB2E-E7D3A2834DA5.jpeg.jpg
 
Jeg liker Lykkeliten sine babynest

https://lykkelitenbabynest.no

Perfekt passform, babyen blir ikke for varm nedi, og kan åpnes når de vokser. Ikke minst er de nydelige å se på :shy: Og masse å velge mellom.

Jeg valgte denne til jenta mi i magen, måtte bare! Så fin! :love7 Har bestilt derifra tidligere og vært veldig fornøyd
Vis vedlegget 330166

Har tenkt å bestille fra Lykkeliten lenge, synes nestene er nydelige :Heartred
Vet du om det er mulig å vaske dem?
 
Har ett fra Vida’s babynest som vi har vært veldig fornøyde med:)
 
Back
Topp