Babynest

ønskebaby3

Andre møte med forumet
Det finnes jo et hav av babynest der ute. Hvilke er til å anbefale? Hadde tvilling-babynest sist som min bestemor sydde til oss,og det ble lite brukt da det var så stort..
 
Jeg er førstegangs så har vel egentlig ikke peiling selv, men jeg har hørt veldig mye positivt om Babynest fra voksi fra andre, så vi går nok for det :happy:
 
Jeg er førstegangs så har vel egentlig ikke peiling selv, men jeg har hørt veldig mye positivt om Babynest fra voksi fra andre, så vi går nok for det :happy:
Vi har gått for voksi. Er også førstegangs, så håper den typen er bra :happy:
 
Har kjøpt ett firkanta fra garbo & friends. Hadde firkantet sist å. Det blir Mer som en ammemadrass da :) kan ta ned ene siden på natta :)
 
Sist sydde jeg et selv, får se om det blir til at jeg syr et til (siden det kommer tvillinger), eller om vi klarer oss med det vi har fra storebror.
 
Jeg synes de fra Lykkeliten er fantastiske på alle måter
 
Kommer til å bestille fra lykkeliten, de ser nydelige ut.
Bare vær obs på at det ikke anbefales å bruke babynest på natt. De skal brukes under oppsyn.
 
Har et fra Vidas babynest. Veldig fornøyd med det så kommer til å gjenbruke det:)
 
Foreløpig heller jeg mot Voksi sine, fordi de virker faste og fine. De premium kan også vare lenger.

Vidas er nydelige, men synes de virker så myke, og det er ikke anbefalt.
 
Vi har voksi sitt etter storebror og er veldig fornøyd med det. Fast og fint og ingen stropper etc :)
 
Har et som jeg fikk sydd på bestilling til storebror. Han elsket å ligge der :)
 
Back
Topp