Babynest

Firstimemother

Forelsket i forumet
Når slutta dere med den? Min har nesten vokst fra den han har alltid sovet med den. Gruer meg til han skal sove i sitt eget seng føles så stort for han. Hvordan var overgang for dere som har brukt mye ?
 
Når slutta dere med den? Min har nesten vokst fra den han har alltid sovet med den. Gruer meg til han skal sove i sitt eget seng føles så stort for han. Hvordan var overgang for dere som har brukt mye ?
Jeg bruker nestet når han ligger i vår seng, har bare åpnet knytingen. I senga si ligger han uten og noen ganger med. Jg har bestilt sånn sengeslange! Rull litt tepper og pakk han inn på ned en måten til å begynne med, gikk veldig bra her:)
 
Minste brukte det i ca én mnd, eldste var vel tre før set ble for lite. Syns overgangen gikk veldig greit :) mini ligger mye i vår seng, da :)
 
Har stor baby så jeg kjøpte digert babynest når det vanlige ble trangt. Største typen sleepyhead :) Passer akkurat i sprinkelsenga og gjør den lun og god
 
Han låg med nestet åpent lenge siden han vokste ut av det, men tok det bort av senga for noen uker siden da han begynte å dra dyna over hodet. Nå ligger han rett å slett i vognposen i senga, som har en myk stor kant over hodet, akkorat såm på nestet.
 
Bruker ikke nest nå, men 2-åringen hadde nestet til han var over 1 år. Hadde ett som var ekstra langt:)
 
Vi har stort sett brukt den i sofaen, så tok den bort når han begynte å interressere seg for babygymmen og bevegde seg litt mer (rundt tre mnd). På nattan har han sovet i sprinkelsenga si helt fra starten, men vi har tatt bort ene siden så den står inntil senga vår.
 
Tips- vi har fått sengeslange, d funker helt supert [emoji7]
 
Fikk det, brukte det aldri. I starten lå hun mest i softbagen på dagtid, den var lettere å flytte på siden hun sov hele tiden og kun ble vekt til bleieskift og melk. Og nestet passet ikke i bedside crib vi brukte helt i starten før vi bytta til sprinkelseng som bedside.
 
Back
Topp