Babynest

En tråd i 'Juli 2017' startet av Firstimemother, 24 Des 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Firstimemother Forelsket i forumet

Når slutta dere med den? Min har nesten vokst fra den han har alltid sovet med den. Gruer meg til han skal sove i sitt eget seng føles så stort for han. Hvordan var overgang for dere som har brukt mye ?

2. hønemarimor Flørter med forumet

Jeg bruker nestet når han ligger i vår seng, har bare åpnet knytingen. I senga si ligger han uten og noen ganger med. Jg har bestilt sånn sengeslange! Rull litt tepper og pakk han inn på ned en måten til å begynne med, gikk veldig bra her:)

• Liker Liker x 1
  3. Lykketreff Gift med forumet

Minste brukte det i ca én mnd, eldste var vel tre før set ble for lite. Syns overgangen gikk veldig greit :) mini ligger mye i vår seng, da :)

4. lørdagsbarn Glad i forumet

Hadde aldri det [emoji23]

5. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Har stor baby så jeg kjøpte digert babynest når det vanlige ble trangt. Største typen sleepyhead :) Passer akkurat i sprinkelsenga og gjør den lun og god

6. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Han låg med nestet åpent lenge siden han vokste ut av det, men tok det bort av senga for noen uker siden da han begynte å dra dyna over hodet. Nå ligger han rett å slett i vognposen i senga, som har en myk stor kant over hodet, akkorat såm på nestet.

7. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Bruker ikke nest nå, men 2-åringen hadde nestet til han var over 1 år. Hadde ett som var ekstra langt:)

8. andregangslykke Forelsket i forumet Julibarna 2019 Julibaluba 2017

Vi har stort sett brukt den i sofaen, så tok den bort når han begynte å interressere seg for babygymmen og bevegde seg litt mer (rundt tre mnd). På nattan har han sovet i sprinkelsenga si helt fra starten, men vi har tatt bort ene siden så den står inntil senga vår.

9. ToGo Glad i forumet

Jeg bruker den hver dag og hver natt ennå [emoji4]

10. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Tips- vi har fått sengeslange, d funker helt supert [emoji7]

11. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Min vokste utav det ved 2-3 mnd alder ;)

12. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Fikk det, brukte det aldri. I starten lå hun mest i softbagen på dagtid, den var lettere å flytte på siden hun sov hele tiden og kun ble vekt til bleieskift og melk. Og nestet passet ikke i bedside crib vi brukte helt i starten før vi bytta til sprinkelseng som bedside.

Del denne siden