Babynest

Jeg har laget selv. Mønster og stoff ble kjøpt på stoff og stil. Ikke billig, akkurat, men veldig hyggelig å ha laget noe i sitt eget farge- og mønstervalg:happy:

Jeg kan anbefale vidas babynest du finner henne på Facebook og instagram:) der kan du få den akkurat slik du vil :) jeg har bestilt denne her :)

Jeg har vært litt opptatt i dag, men som nevnt så vurderer jeg hjertenest opp mot lillestjerne

Forddelen med lillestjerne er at madrassen ikke er sydd fast. Dermed kan madrass byttes om man vil selge den. I tillegg syntes jeg det er flere varierte nest, penere design.

Forddelen med hjertenest er prisen! Også er det enklere å vaske siden man vasker madrassen sammen med resten av nestet. Derimot syntes jeg hun har forferdelig kjedelige bilder på instagram og facebook. Virker som hun legger ut bilder i sort/hvit (eventuelt har hun bare veldig mange grå nest). Skulle gjerne hatt mer å velge mellom til gutt samt mulighet for å ha silkebånd istedefor tauet hun bruker for å knyte det sammen i bunn.

Skal sjekke ut vidas

Mora til svigerinna mi har vært så snill og sagt ja til å sy to stk til oss :-) hvis ikke hadde jeg nok bestilt fra hjertenest :-)

Back
Topp