Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig god kvalitet på HjertenestJeg skal bestille fra lillestjerne.no eller hjertenest (facebook+instagram). Har ei veninne som har lillestjerne sitt og det er nydelig og god kvalitet. Hennes datter brukte det til hun var ca året
Vet du noe om pris?Jeg kan sterkt anbefale Hjertenest! Hun lager også tilbehør som stellesett. Utrolig flink! Finner henne på Instagram og Facebook![]()
Tusen takk. Da kan det nok være jeg kjøper derfra. Billigere enn lillestjerne. Og nesten like fine. Savner bare silkebånd, men det blir noen dyre silkebånd om man sammenligner prisenVeldig god kvalitet på Hjertenest![]()
Har kjøpt bbhugme 3i 1 ammepute/babynest og gravidpute nå som jeg trenger å ligge stabilt for å støtte rygg og bekkenDere som skal ha babynest, hvor bestiller/kjøper dere fra? Noen anbefalinger? Finnes så mange sider som selger disse nå![]()
Jeg har også BBhugme,men da så det ut på bilde som ungen måtte mer oppå nestet og ikke nediHar kjøpt bbhugme 3i 1 ammepute/babynest og gravidpute nå som jeg trenger å ligge stabilt for å støtte rygg og bekkenellers har de 25% på barnas hus.
De som jeg har kikket på slenger man i maskina. Hjertenest sitt tror jeg madrassen er sydd fast, så der slenger du inn alt. Lillestjerne tar du ut madrassen og dusjer den, mens resten av nestet går i maskinaKan man vaske babynest? Eller legger man bare et håndkle eller teppe som babyen ligger på?![]()
Kan vaske demKan man vaske babynest? Eller legger man bare et håndkle eller teppe som babyen ligger på?![]()
Litt forskjellig om du vil ha med blonde eller uten, men 700-800kr. Hun har også vaskeanvisningen til demVet du noe om pris?![]()