Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mange som er flinke å sy selvJeg har vert litt skeptisk mtp på krybbedød
Men virker som det bare er gode erfaringer med det
![]()
Tror mange bare har tenkt til å bruke det om dagen når de selv er til stede og våkne og kan følge med, og ikke i senga om natta!
Ut fra det jeg husker fra en annen tråd.
Stemmer det, dere?
Jeg også brukte den hver eneste natt sist gang, regner med at jeg kommer til å gjøre det nå ogsåHar snakket med to venninner i dag som begge bruker det om natten også..
Jeg også brukte den hver eneste natt sist gang, regner med at jeg kommer til å gjøre det nå ogsåde sier jo at ALT er med å øker sjansen på krybbedød, men å sove uten babynest eller sengekant kan de jo få armer/ben ut gjennom sprinklene, og brekke de/dra de ut av ledd. Så føler jo at noe beskyttelse vil man jo ha, og babynestet er jo sååå praktisk!
Jeg tenker at hvis man tar alle andre forhåndsregler i forhold til krybbedød, så er det nok ikke så farlig ( feks ikke la babyen sove på magen, og ikke røyke hvis man sover med/ved babyen).
Samme har jeg kjøpt i blått.Vi har filibabba sitt, veldig fornøyd. Det har madrass så det kan brukes på gulvet også.
http://www.carmell.no/products/copy-of-filibabba-babynest-indian-blue