Babynest

Siljeh91

Forelsket i forumet
Er det noen andre som bruker det fortsatt? Her er matheo nesten helt avhengig av det. Kan sovne uten, men må stortsett ligge på siden hele natta og da er babynestet best. Har spurt hun som lagde det om hun lager større også :p
 
Er det noen andre som bruker det fortsatt? Her er matheo nesten helt avhengig av det. Kan sovne uten, men må stortsett ligge på siden hele natta og da er babynestet best. Har spurt hun som lagde det om hun lager større også :p

Jepp. Har åpnet det i bunnen da :p lurer på å kjøpe sånn sengeslange tii når nestet blir for lite
 
Vi bruker det i senga, mest fordi jeg og samboer er avhengige av det, ikke snuppa. Men hun snur seg over på magen uten, og blir liggende å sutre (hun sovner ikke på magen nemlig). Så vi har åpnet nestet også ligger det under lakenet :)
 
Vi bruker det når hun ligger mellom oss :)
 
Det sluttet vi med i går, å det gikk helt fint uten noen problemer :) Han blir så knept oppi nestet at jeg fant ut at nå måtte han få sove uten :'D
 
Vi har også åpnet i enden, har sov to ganger uten i går på dagen og får da slått ut armene. Men roer seg ikke på siden uten nestet:p er litt betryggende for meg også for han kommer seg ikke over på magen i det:)
 
Vi bruker det, men kun til dagsoving :)
Har knytt opp e den for lenge siden så har plass en god stund til :)
 
Vi tok det bort for 1 mnd siden da vi begynte å øve med "pop-up-reisesenga", som vi nå bruker i sprinkelsenga.
 
Har Sleepyhead Deluxe, og det er stort og fint til selve kroppen, men vi har åpnet det nede slik at beina ligger utenfor. Ingen problemer med det enda, så det blir nok brukt en stund til:)
 
Tok det bort da hun var 3-4mnder, pga at hun rulla over det faktisk! :eek: så nå har jeg ett sammenrulla ullteppe som ligger på den ene sia i senga hennes, slik at hun ikke ruller seg over. Det er under lakenet så hun klarer ikke å brette det ut og oppå seg :)
 
Vi har aldri hatt det, og aldri savna det, men mulig vi hadde brukt det om vi hadde det i hus
Her sover baby i bilstolposen sin om natta. Den er akkurat passe varm, akkurat passe stor, umulig å sparke vekk (som dyne) og hun kommer ikke av flekken, så hun ligger trygt og godt.
Skjønner at mange liker babynestene, da, men vi har ikke hatt behov for det
 
Her har vi heller ikke brukt det, hadde det, men han likte det aldri så da ga vi det bort :p han har alltid sovet helt fint i senga si alene siden vi kom hjem fra sykehuset :)
 
Har prøvd uten, men det gikk ikke. La hun i nestet og hun sovnet på 10 sek. Har knytt det opp i bunn, men må vel fjerne hele snart. Hun ligger til stadighet med et ben lettere hengslengt over ene kanten :p
Bruker det bare om natta i sprinkelsenga
 
Har prøvd uten, men det gikk ikke. La hun i nestet og hun sovnet på 10 sek. Har knytt det opp i bunn, men må vel fjerne hele snart. Hun ligger til stadighet med et ben lettere hengslengt over ene kanten :p
Bruker det bare om natta i sprinkelsenga
Vi å prøvde uten en gang og da var det bare kaving. La han tilslutt oppi det og han sovna så fort!:p glemte det engang vi var hos svigers en helg og det ble en urolig natt! :)
 
Vi å prøvde uten en gang og da var det bare kaving. La han tilslutt oppi det og han sovna så fort!:p glemte det engang vi var hos svigers en helg og det ble en urolig natt! :)

Er jo bare å gjøre det. Alternativet er jo sånn sengeslange etterhvert, men de burde jo egentlig venne seg til bare å ha dyne.
 
Jeg bruker ennå :D mitt er ganske stort da men regner med å kunne si at det var en av de beste kjøpene jeg gjorde for barnet!
 
Jepp. Har åpnet det i bunnen da :p lurer på å kjøpe sånn sengeslange tii når nestet blir for lite
mi er født i juli, og var også helt avhengig av det lenge. Vi hadde sleepyhead, så vi tok ut puta rundt kanten som hun bruker nå. I begynnelsen måtte vi brette den rundt henne, men nå har vi endelig fått begynt å ha den ut i kanten av senga. Den gjør samme nytte som en sengeslange, så kan anbefale det.
 
Back
Topp